کد خبر: ۳۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

استقبال بی‌نظیر از مقام معظم رهبری اوج ولایتمداری مردم ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استقبال بی‌نظیر از مقام معظم رهبری در سفرهای استانی اوج ولایتمداری مردم ایران است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، علی زحمتکش بعدازظهر امروز در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر از مقام معظم رهبری در سفرهای استانی اوج ولایتمداری مردم ایران را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به استقبال مردم از مقام عظمای ولایت در سفرهای استانی گفت: این حرکت خودجوش مردم نمایانگر عشق مردم به ولایت و قدردانی از این نعمت بی‌پایان است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: هر گاه دشمن برای انقلاب توطئه می‌چیند مردم به رهبر توجه دارند که ببینند ایشان چه راهبرد و نقشه راهی را برای مقابله با آن ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که مطیع مقام عظمای ولایت است.

زحمتکش در ادامه با اشاره به مناسبت‌های تقویم در هفته جاری از روز عصای سفید سخن گفت و اظهار کرد: روز عصای سفید و به عبارتی روز جهانی نابینایان برای آن است که به ما یادآوری کند برای این قشر از جامعه باید کارهایی از جمله تسهیل در مسیر عبور و مرور را انجام داد.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد نیز گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی است باید سعی کرد به سمت تولیدات داخلی و استفاده از آن گام برداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: امیدواریم جوانان ما با الگو از این دو معصوم بزرگوار ساده‌زیستی، کم‌توقعی، احترام به بزرگ‌ترها و احترام متقابل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: جوانان باید با الگو از زندگی این دو امام بزرگوار فرزندان شایسته‌ای را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان