کد خبر: ۳۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

معرفی سرپرست دفتر امنیتی انتظامی استانداری فارس

سرپرست جدید دفتر امنیتی انتظامی استانداری فارس با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار این استان و سایر مدیران این حوزه معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی این استان در سال 90 و سال جاری روند مثبتی داشته است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم برای مدیریت ستادی در استانداری فارس از مدیران با تجربه که سابقه مدیریت در حوزه‌های مرتبط را دارند، استفاده کنیم.

کمال فیروزآبادی با اشاره به اینکه تجربه برای مدیران دارای اهمیت فراوانی است و در بحران‌ها خودش را نشان می‌دهد، افزود: مدیر با تجربه، صبور است و با تجزیه و تحلیل صحیح مسائل، قادر است جامعه و سازمان خود را با کمترین هزینه از بحران خارج کند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اقتدار مجموعه امنیتی انتظامی استانداری فارس، تعامل مثبت و سازنده با دستگاه‌های مسئول، برنامه‌ریزی صحیح و مدون و حاکمیت نظم در برنامه‌های مدیر از جمله شاخص‌های مورد انتظار از مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس است، گفت: تمام تلاش ما باید برای بالا بردن احساس امنیت در جامعه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس احساس امنیت را موجب رشد سرمایه‌گذاری، رونق اقتصادی و کاهش بیکاری برشمرد و بیان داشت: با تقویت احساس امنیت می‌توان بسیاری از علل و عوامل ریشه‌ای ناامنی را در سطح جامعه از بین برد.

فیروزآبادی مدیرکل سابق امنیتی انتظامی استانداری فارس را فردی با تجربه و مسلط بر امور دانست و افزود: حفاری با تجربه کافی و نظم در امور توانست در مقطع حساس انتخابات مجلس شورای اسلامی به خوبی این حوزه را مدیریت کند.

وی سرپرست جدید دفتر امنیتی انتظامی استانداری فارس را نیز فردی با تجربه و دارای سابقه حضور در فرمانداری و همچنین حوزه امنیتی انتظامی استانداری برشمرد و برای وی در مسئولیت جدیدش آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم مهران حفاری مدیرکل سابق امنیتی انتظامی استانداری فارس با بیان اینکه در یک‌سال گذشته 90 طرح امنیتی توسط اداره کل امنیتی انتظامی استانداری فارس اجرا شده است، گفت: تعامل مثبت دستگاه‌های مسئول امنیتی و انتظامی در این استان سبب شد فارس در جرائم خشن 50 درصد کاهش داشته باشد.

همچنین در این مراسم محمدرضا تدین سرپرست  جدید دفتر امنیتی انتظامی استانداری فارس، حاکمیت امنیت را برای تحقق شاخصه‌های جامعه اسلامی با اهمیت برشمرد و تصریح کرد: باید به بهترین شکل با ایجاد امنیت، در راستای حفظ نشاط و آرامش اجتماعی تلاش کنیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حفاری در مدت تصدی اداره کل امنیتی انتظامی استانداری، محمدرضا تدین به عنوان سرپرست جدید دفتر امنیتی انتظامی استانداری فارس معرفی شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان