کد خبر: ۳۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱

بیشتر مشکلات مردم به موانع قانونی برمی‌گردد

فرماندار شیراز گفت: بسیاری از مشکلات مردم موانع قانونی است که در ملاقات‌ها با آنها آشنا شده و راهکارهایی برای رفع این سدها اندیشیده می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، جواد زرین‌کلاه در دیدار بی‌واسطه و چهره به چهره با شهروندان شیراز که به همراه معاونان وی و جمعی از مدیران ادارات و شهرداران مناطق شیراز و بخشداران مربوطه در فرمانداری شیراز برگزار شد، اظهار داشت: دیدار چهره به چهره فرصتی برای حل مشکلات است و در این راستا نشست‌های

رو در رو در ملاقات‌های مردمی و طرح مشکلات، در حل آن‌ها تأثیر بسیاری داشته و روند انجام کار را تسریع می‌کند که این ملاقات‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که پیش روی شهروندان قرار می‌گیرد و مانع انجام کار آن‌ها می‌شود موانع قانونی است و مردم در این ملاقات‌ها با موانع آشنا شده و راهکارهایی برای رفع آن‌ها اندیشیده می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: دیدار عمومی با شهروندان به صورت دوره‌ای در مساجد و مناطق مختلف شهری و روستایی و بررسی مطالبات مردمی، از جمله ملاقات‌های مورد تاکید است چراکه می‌تواند موجب آشنایی بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان با نیازها و مطالبات مردم به منظور برطرف‌کردن مسائل مطرح شده شود.

زرین‌کلاه با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از سیاست‌های اصلی و کاری فرمانداری شیراز است که به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان شیراز بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شیرازی را اشتغال و وام دانست و تصریح کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در شیراز پیگیری مطالبات مردمی را محدود به زمان اداری و ساعات مشخص در روز نکنند و با حضور در مساجد و در بین مردم نسبت به حل مشکلات مردمی در چارچوب قانون اهتمام ویژه داشته باشند.

در این ملاقات مردمی شهروندان شیرازی مشکلات خود را با فرماندار این شهرستان مطرح کردند و دستورات لازم در این زمینه داده شد.

 

نظرات بینندگان