کد خبر: ۳۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱

احکام جداگانه احمدی‌نژاد برای مشایی، ملک‌زاده و موسوی

احمدی نژاد طی حکمی اسفندیار رحیم مشایی را به عنوان رییس دبیر خانه جنبش عدم تعهد منصوب کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمود احمدی نژاد، اسفندیار رحیم مشایی به عنوان رییس دبیر خانه جنبش عدم تعهد ، سیدحسن موسوی به عنوان رییس جدید دفتر رئیس جمهور و محمد شریف ملک زاده به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی منصوب شدند.




* حکم اسفندیار رحیم مشایی

بخشی از حکم محمود احمدی نژاد برای اسفندیار رحیم مشایی به این شرح است: مقدمه لازم، برپايي دبيرخانه جنبش و تمهيد سازوكارها و ساختارهايي است كه بتواند بسترساز تبيين انديشه توحيد و عدالت، تحقق مديريت مشترك جهاني و همگرايي و هم افزايي دل ها، انديشه ها و همت ها باشد.

اينجانب جنابعالي را انساني موحد، مؤمن، پاك، صبور و داراي قلب و انديشه اي زلال، عاشق و دلبسته به ارزشهاي الهي و آحاد مردم جهان و عميقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوي، حاكميت جهاني توحيد، عدالت، عشق و آزادي و مديريت مشترك ملت ها و فردي شايسته، مدير، مدبر و امين و از جهات گوناگون توانمند مي شناسم و آشنايي و همكاري با شما را براي خود هديه اي الهي و افتخاري بزرگ مي شمارم.

در ادامه توفيقات الهي در خدمت به ملت بزرگ و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي اينك با سمت "مشاور رييس جمهور و رييس دبيرخانه جنبش عدم تعهد" منشا خدمات گسترده تر خواهيد بود.

ازهمه دلدادگان و "منتظران بهار جهاني" و الهي انسان ها دعوت مي نمايم تا شما را در اين مأموريت خطير ياري دهند.

از خداوند متعال موفقيت جنابعالي و سلامت و سعادت و بهروزي ملت ايران، مقام معظم رهبري و همه ملتها و استقرار جهاني توحيد و عدالت در سايه حاكميت امام عصر(ع) را مسئلت دارم.


* حکم سید حسن موسوی

حکم محمود احمدی نژاد برای حسن موسوی به این شرح است: جناب آقای سید حسن موسوی، با تشکر از خدمات شما در سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریˈ و با عنایت به تعهد و تجربه و توانمندی های جنابعالی، بدینوسیله به سمت ˈ مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور ˈ منصوب می شوید.

با تقدیر فراوان از همه خدمات فراموش نشدنی و "صبوری های برادر ارجمند جناب آقای مهندس مشایی،" امیدوارم با توکل بر خدا و با سعه صدر در انجام وظایف محوله موفق باشید.

از خداوند منان مزید توفیقات شما را در خدمت به انقلاب و ملت بزرگ در سایه امام عصر(ع) مسئلت دارم.


* حکم محمد شریف ملک زاده


بخشی از حکم محمود احمدی نژاد برای شریف ملک زاده به این شرح است: جناب آقای دکتر محمدشریف ملک زاده، با توجه به مراتب تعهد و تجربه و به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی به سمت ˈ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریˈ منصوب می شوید.

امیدوارم با توکل بر خدا و تلاش روزافزون در انجام وظایف محوله موفق باشید. از خداوند متعال توفیق شما را در خدمت به فرهنگ ملت بزرگ تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

 

نظرات بینندگان