کد خبر: ۳۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

جاده دسترسی به امامزاده پیر بی‌شک میمند آسفالت می‌شود

با همکاری اداره راه و شهرسازی فیروزآباد، جاده دسترسی به بقعه متبرکه پیر بی‌شک میمند آسفالت می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزآباد در جلسه بازرسی از پروژه امامزاده پیر بی‌شک که با حضور روسای ادارات راه و شهرسازی، امور عشایری، شهرک‌های صنعتی و بخشدار میمند برگزار شد، اظهار داشت: جاده دسترسی از آسفالت تا محل امامزاده به طول 3.5 کیلومتر به صورت خاکی است و هم‌اکنون تردد زائران و مردم با دشواری انجام می‌شود.

احمد امیری افزود: عملیات راه‌سازی و آسفالت جاده این بقعه شریف با همکاری اداره راه و شهرسازی و با هزینه‌ای بالغ بر یک ‌میلیارد ریال صورت می‌پذیرد و تمام ماشین‌آلات راه‌سازی مورد نیاز توسط این اداره فراهم می‌شود.

وی در مورد طرح جامع بقعه پیر بی‌شک نیز گفت: با توجه به اینکه بنای قبلی این بقعه متبرکه قدیمی بود و نیاز به بازسازی داشت، طرح جامع حرم به همت مهندسان و کارشناسان اداره فنی اوقاف فارس تهیه شد و عملیات ساختمان جدید هم‌اکنون در حال احداث است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه فیروزآباد از همکاری اداره راه و شهرسازی میمند در اجرای این پروژه عام‌المنفعه و خیرخواهانه تشکر کرد و ابراز داشت: توسعه و ترویج سنت حسنه وقف و گسترش معارف اهل‌بیت (ع) در راستای خدمت‌رسانی به مردم است و این امر تنها با همدلی ادارات و بخش‌های مختلف فرهنگی در شهرستان فیروزآباد محقق می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان