کد خبر: ۳۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

9 دی پایان توهمات استکبار جهانی بود

سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: 9 دی پایان توهمات استکبار جهانی بود و نشان داد حیله‌های 30 ساله دشمن علیه کشور با حضور در صحنه ملت ایران و پشتیبانی از رهبری خنثی شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری قیروکارزین برگزار شد اظهار داشت: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با نظام اسلامی، از جنگ نرم به عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها به دنبال همسویی افکار عمومی با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی‌گرایانه خود و انحراف آن است.

وی با شاره به تحریک دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه سال 88 توسط استکبار افزود: با هوشیاری مردم و تدابیر حکیمانه و رهبری عمیق و الهی مقام معظم رهبری حماسه 9 دی خلق شد و دشمن را یک بار دیگر در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

این مقام مسئول ادامه داد: 9 دی پایان توهمات استکبار جهانی بود و نشان داد حیله‌های 30 ساله دشمن علیه کشور با حضور در صحنه ملت ایران و پشتیبانی از رهبری خنثی شده است.

خاتمی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی علیه نظام اسلامی بر نداشته است خاطرنشان کرد: استکبار در ادامه روند دشمنی‌های خود با تشدید تحریم‌ها سعی در به زانو در آوردن نظام اسلامی را دارد که هوشیاری و تدبیر ما می‌تواند این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و اقتصاد کشور را با حمایت از تولیدات داخلی رونق دهد.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی و همچنین استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در قالب کمیته‌های مختلف برنامه‌های پر محتوا و جهت‌داری برای ماندگاری ایامی مانند نهم دی ماه و دهه مبارکه فجر تدارک دیده شود تا ضمن جذابیت و ایجاد نشاط در جامعه سبب آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی در مردم شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید رویکرد برنامه‌ها مطابق با نیاز مردم باشد اضافه کرد: نسل جدید کشور را باید در قالب همین برنامه‌ها متوجه عظمت انقلاب کرده و دانش‌آموز و دانشجو را در مسیر حرکت انقلاب و آرمان‌های آن قرار دهیم چرا که امروز حقیقت سخن امام خمینی (ره) که آمریکا را شیطان بزرگ نامید بر همگان روشن شده است.

خاتمی همچنین با اشاره به روز دانشجو گفت: باید حرکت آن دانشجویان شهیدی که در اعتراض به سفر یک مقام آمریکایی و حضور او در دانشگاه جان خود را فدا کردند چراغ راهی برای سایر دانشجویان نظام اسلامی باشد و دشمن آنان را از مسیر حق منحرف نکند.

وی در پایان افزود: مسئولان باید با همت، جدیت، احساس مسئولیت، توجه به نیاز جامعه و با حس مسئولیت‌پذیری برنامه‌ریزی کرده و برای بهبود امور جامعه و زندگی مردم بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در قالب کمیته‌های اجرایی به منظور بزرگداشت 9 دی و همچنین ایام دهه فجر صورت گرفت.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان