کد خبر: ۳۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر؛

فجر شهید سپاسی میزبان مس کرمان است

زردپوشان شیرازی در صورت برتری در بازی با مس و شکست ملوان بندر انزلی برابر پیکان قزوین، در مکان یازدهم جدول رقابت ها قرار می گیرند.
به گزارش شیرازه، زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 32 (پانزدهم دور برگشت ) رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 17روز جمعه 23 فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز رو در روی مس کرمان قرار می گیرند.
شاگردان محمود یاوری در تیم فجر که در بازی هفته 31 خود با نتیجه 3 - صفر مغلوب سایپا البرز شده بودند برای کسب 3 امتیاز دیدار با نماینده کرمان به مصاف این تیم می روند.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با 37 امتیاز ، جایگاه دوازدهم جدول مسابقات را در اختیار داشته و هنوز در معرض سقوط به دسته پایین تر است.
زردپوشان شیرازی در صورت برتری در بازی با مس و شکست ملوان بندر انزلی برابر پیکان قزوین ، در مکان یازدهم جدول رقابتها قرار می گیرند.
تیم مس کرمان هم که از زمان روی کار آمدن لوکا بوناچیچ نتایج مطلوبی را بدست آورده و با کسب 46 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد برای صعود به رده های بالایی جدول به تنها کسب برتری مقابل فجر می اندیشد .
نماینده کرمان در هفته 31 ، با یک گل میهمان خود نفت آبادان را از پیش رو برداشت و سقوط نماینده آبادان را در دسته یک رقم زد .
در دیدار رفت که شنبه 27 آبان ماه سال 91برگزار شد، این تیم مس کرمان بود که با یگ گل بر فجر شهید سپاسی شیراز چیره شد .
نظرات بینندگان