کد خبر: ۴۳۰۱۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۲

روز پرکار دکتر اسماعیلی در کوار + تصاویر

دکتر اسماعیلی نماینده محترم مردم در مجلس با حضور در شهرستان کوار و برگزاری جلسات و بازدیدهائی روز پرکاری را در این شهرستان داشت.
به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید روز گذشته خود از شهرستان کوار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود قرار گرفت.

اسماعیلی در جلسات فشرده ای که در محل فرمانداری کوار برگزار گردید ابتدا در جلسه ای با حضور فرماندار، بخشدار طسوج، نماینده مجری سد، نماینده سازمان آب، نماینده سازمان زمین شناسی، مشاور طرح جا نمائی، رئیس بنیاد مسکن، رئیس جهاد کشاورزی و شوراها و دهیاران حوزه آبگیر سد به بررسی مسائل و مشکلات سد میرزای شیرازی کوار و علی الخصوص جا نمائی روستاهای حوزه آبگیر آن پرداخت.

جلسه دوم دکتر اسماعیلی با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، شورای شهر، رئیس شبکه بهداشت و همچنین اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان کوار جهت بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان برگزار گردید.

اسماعیلی در جلسه سوم خود با تعدادی از شوراهای اسلامی شهرستان با کمبودها و کاستی های موجود در شهرستان آشنا گردید.

نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی در بعد از ظهر این روز پرکار بازدیدهائی از روستاهای قصراحمد و مظفری داشتند ایشان با حضور در روستای قصراحمد از پروژه احداث پل بر روی رودخانه قره آغاج در این روستا بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی و موانع موجود بر سر راه تکمیل آن قرار گرفت.

اسماعیلی در آخرین برنامه خود در این روز دیداری عمومی با مردم روستای مظفری داشتند و با حضور در جمع مردم در محل مسجد این روستا ضمن آشنایی با مشکلات مردم، قول هائی را جهت پیگیری بعضی از مسائل مطرح شده داد.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
1
کاش بجای این یکطرفه نگاه کردن سایت معزز شیرازه کمی هم به شهرستان محروم سروستان نگاه میکردند و از این نماینده محترم میپرسیدند چرا با مردم شهر سروستان نیز چنین جلساتی رو برگزار نمی کنند..ایشان چندنفراز دوستان خود از شهرستان خرامه رو در سروستان یا بخشدار کرده یا رئیس اما دریغ از افراد توانمند بومی سروستانی..به امید روزی که عدالت اسلامی در عمل معنا پیدا کند.ممنون از سایت پرطرفدار شیرازه.
باقر
مهرداد جان ناراحت نباش این همش سرکاری است عملیاتی نیست
عبدالحمید روحانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
0
اینجا تجلیگاه ایمان ووقار است /دشتی پر از آلاله ها نامش کوار است/آفرین بر مسوولین پرتلاش شهرستان کوار که از استراحت خودمیگذرند وبا پی گیریهای دایم معضلات وکمبودها ی این شهرستان را رفع مینمایندجزاکم الله خیرا عبدالحمید روحانی
عبدالحمید روحانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
0
مهرداد جان سلام بانظرتون موافقم نماینده هم انشا الله راه اعتدال را پیش میگیره وبا هر سه شهرستان به یک چشم نگاه میکنه /صوت قمری شنو تو از بستان/ازدیار شریف سروستان/سروهایش بلند وسرسبز است/مردمش پرنشاط و با ایمان/موفق باشی
خبرنگاران
Germany
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
0
سلام بر مهرداد عزیز سروستان هم می آید اما خبرنگار شیرازه خبرش رو پوشش نمی ده شما هم اطلاع پی دا نمکیکنی یک خبر در قضاوت صبور باش ضمنا ایشون گفته هر مسئولی بیشتر پیگیری کنه و کار از من بیشتر بخواد منو پیش همون مسئول می بینیدپس بهتره از فرموندارت بیشتر بخوای دکتر اسماعیلی را به سرووستون بکوشنه اکی ؟؟
سرور حجازی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
0
سلام دکتر اسماعیلی من سرور از شهرستان آبادان باشما صحبت میکنم من یکی از برادرم برای بار سوم میخماهد عمل کنه به نظر این عمل خوب است یا خیر با تشکر از شما ا