کد خبر: ۴۳۸۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به جشنواره بزرگ قرآنی کشور در استهبان

امیدوارم سومین حرم اهل بیت (ع) به قطب قرآنی کشور مبدل شود

اکنون که موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس موفق به تربیت صدها حافظ کل قرآن کریم شده و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند مردم فارس همواره جزء پیش‌روها بوده‌اند و این استان به‌حق و در انصاف یک قله است...

به گزارش خبرنگار شیرازه از استهبان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی دولت تدبیر و امید به جشنواره بزرگ قرآنی کشور که صبح امروز توسط موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد پیام داد.

وی در این پیام چنین آورده است: قرآن، نور مبین،حبل متین و راهنمای انسان‌ها به صراط حق و سوق‌ دهنده بشر به راه و رسم انسانیت است.

جنتی پیام خود را این طور ادامه داده است: حضرت محمد (ص) می‌فرماید، «هنگامی که فتنه‌ها مانند شب تاریک، به شما روی آورد، بر شما بادا تمسک به قرآن»، بنابراین لازم است در تمام مراحل زندگی در پناه قرآن، مصون و محفوظ بمانیم و در قیامت از شفاعت آن بهره‌مند شویم. اکنون که موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس موفق به تربیت صدها حافظ کل قرآن کریم شده و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند مردم فارس همواره جزء پیش‌روها بوده‌اند و این استان به‌حق و در انصاف یک قله است، امیدواریم به‌ زودی فارس سومین حرم اهل بیت (ع) به قطب قرآنی کشور مبدل شده و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ کل قرآن به دست توانای شما محقق شود و در آینده شاهد شکوفایی و گسترش معارف الهی در اقصی نقاط میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
0
سوتی های شیرازه ، وزیر کشور یا وزیر فرهنگ ؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
0
استهبان : شهرستان قرآني ،نجف كوچك ،دارالمومنين ،قم فارس،شهر حجاب زهرا ،شهر ميوه بهشتي ،شهر شهيد رابع ،شهر حضرت آيت الله اصطهباناتي ،شهر صاحب الزمان ،شهر 500 شهيد (نسبت به جمعيت در كل كشور بيشترين شهيد تقديم انقلاب اسلامي نموده است)،شهر مساجد مي باشد و به لحاظ اينكه استهبان از قديم الايام يك شهرستان مذهبي و قرآني بوده موسسه بيت الاحزان توانسته موفق باشد و بزرگترين جشنواره قرآني كشور برگزار نمايد.
سيد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
1
دوست عزيز محسن جان
بدترين وضعيت فرهنگي را استان فارس دارد و با اميدوارم ابي به جوش نمي ايد
ضمنا بيشترين شهيد رو نسبت بهجمعيتش روستاي شهيد اباد داره كه نزديكاي صفاشهره
كه در هر خونه اي رو بزني حداقل يه شهيد داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
0
بیشترین شهید از لحاظ شهرهای کشور حتی از لحاظ روستا هم حساب کنی باز استهبان اوله بهتره بری چک کنی