کد خبر: ۴۴۷۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۲
«انفعال» موضعی که نمایدگان استان بر سر آن اجماع دارند

آیا از «مجمع نمایندگان فارس» آبی گرم می شود؟!

انتخاب استاندار از سوی دولت جدید، برای مردم استان فارس نوعی آزمون برای مجمع استان فارس است تا نشان دهد که با این همه ادعا و برو و بیا! چقدر «برش» دارد؟

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه - «مجمع نمایندگان استان فارس» عنوانی پرطمطراق و محتوایی احتمالا ضعیف دارد. وقتی می‌گوئیم «مجمع» یعنی جمعی در عین اختلاف نظر و دیدگاه، نهایتا با محوریت مصالح استان فارس، به یک خروجی مشترک می‌رسند. اما آیا تا کنون این گونه بوده است؟


زمانی تمام دغدغه این مجمع این بود که چرا با این همه نماینده، در هیئت رئیسه مجلس، نماینده‌ای ندارد! این مشکل البته حالا حل شده است. اما آیا مشکلات استان و از آن مهم‌تر! مشکلات خود این مجمع حل شده است؟ شواهد نشان می‌دهد که اگرچه برخی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، چهره‌های متخصص و رسانه‌ای هستند اما وقتی در کنار هم «مجتمع» می‌شوند، انگار خاصیت خود را از دست می‌دهند!


انتخاب استاندار فارس از سوی دولت جدید، برای مردم استان فارس نوعی آزمون برای این مجمع است تا نشان دهد که با این همه ادعا و برو و بیا! چقدر «برش» دارد؟ مردم حالا مجمع پرطمطراق نمایندگان استان فارس را با چند حزب و شبه حزب در استان مقایسه می‌کنند تا بدانند کدام‌ یک در انتخاب استاندار موثرترند. البته همین مردم که سابقه تندروی برخی اعتدال‌نماها در جایگاه مدیریت این استان را سابقا تجربه کرده‌اند، این بار یک پاسخ شفاف از مجمع نمایندگان خود می‌خواهند: «شماها مشغول چه‌کاری هستید؟!»


به نظر می‌رسد اگر طی روزهای آینده، دوباره استانداری افراطی و این بار در لباس اعتدال به استان بیاید، اولین گروهی که باید پاسخگوی سوالات جدی مردم باشد، همین مجمع نمایندگان خواهد بود. آیا آن روز خواهد رسید یا مجمع که نمایندگی مردم استان فارس را دارد، با انسجام و زمان‌شناسی دقیق و با محوریت مسائل استان، می‌تواند «برش» خود را در انتخاب استاندار به اثبات برساند؟

باید منتظر ماند


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲
0
خواندن اين مطلب را از دست ندهيد:
http://dr-moosavi.ir/longnews/2893.html
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲
0
کدوم نماینده بابا اینها همشون فکر خودشون برن یکم از نمایندگان اصفهانی یاد بگیرن که واسه استانشون چکار میکنند نه استان ما که نمایندگانشون میخوان واسه هم پز شهرشون رو بدن
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲
0
جالب است هر که از گروه ما نباشد را اسمش میگذاریم افراطی و هر آنکه از دار و دسته ما باشد اسمش میشود: اعتدال!!!