کد خبر: ۴۵۶۰۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲

سردار غیب پرور: دلیل تقدیر سپاه از مهندس عابدین ولایت مداری او در زمان مدیریت است

سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم تجلیل از مهندس حسین صادق عابدین، علت برگزاری چنین مراسمی را به خاطر قدردانی از يك چهره‌ ولايي و مديري ولايت‌مدار در فارس عنوان کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، صبح امروز جلسه قدردانی از مهندس حسین صادق عابدین آخرین استاندار دولت دهم در فارس با حضور فرماندهان ارشد رده های مختلف سپاه در سالن کوثر سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

در این جلسه سردار غیب پرور با اشاره به اینکه عید غدیر از اعیاد متفاوت و مهم به شمار می رود گفت: اگر به غدير توجه مي‌شد، يقينا عاشورايي اتفاق نمي‌افتاد، رمز و راز عاشورا بايد در عمل نكردن به غدير جست‌ و جو شود، اينكه چرا زيباترين صحنه خلقت در غديرخم به فجيع‌ترين صحنه خلقت در عاشورا مي‌رسد.

سردارغلامحسین غیب پرور با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی این موضوع ولایت و ولایت مداری یک بار دیگر توسط امام راحل غبار روبی شد، افزود: وجود ما، ارزش ما، حیثیت ما، آبروی ما در گروی توسل و تمسک به همین ولایت امیر المومنین علی (ع) است که ما این را از ژرفای دل از عمق جان باور داریم  و معتقدیم تجلی ولایت امیرالمومنین امروز در ولایت مطلقه فقیه است.

سردار غیب پرور اضافه کرد: بنده معتقدم کسی که ولایت مقام معظم رهبری را قبول نداشته باشد هیچ تفاوتی با شمری که روی سینه حسین بن علی (ع) نشست، ندارد.

فرمانده سپاه فجر فارس در این جلسه  با اشاره به اینکه عالم ما عالم تودیع و معارفه است، خاطرنشان کرد: مدیران می‌آیند و می‌روند و روزی تمام ما از این عالم تودیع می‌شویم چنان که مرحوم رجبعلی طاهری که از نظر ظاهری بسیار سالم بود، چند روز قبل از بین ما رفت.

 سردار غیب پرور با بیان اینکه شهادت می دهم که آقای صادق عابدین فردی ولایت مدار است، گفت: طی دو سال گذشته در جلسات مشترک بر سر برخی مسائل اختلاف نظر وجود داشت اما همواره جهت گیری ها مهم و درست بود.

وی
، شرايط امروز را بسيار حساس دانست و تصریح کرد: هر مديري زماني مي‌آيد، زماني نيز مي‌رود، اما اگر قبل از توديع به‌ خوبي تمرين نكرده و مشق‌هايش را ننوشته باشد، رفوزه خواهد شد.

سردار غيب‌پرور با تاكيد براينكه اين جلسه قدرداني از يك چهره‌ ولايي و مديري ولايت‌مدار در فارس است، خطاب به صادق‌عابدين گفت: تمام جمع  حاضر در اين جلسه به ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري شما آفرين مي‌گويند. شما نوکری از نوکران آقا امام حسین(ع) بودید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رفيق آباده اي سردار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
به اطلاع سردار عزيز برسانيد دقيقتر سخن بگوينداين جمله:{بنده معتقدم کسی که ولایت مقام معظم رهبری را قبول نداشته باشد هیچ تفاوتی با شمری که روی سینه حسین بن علی (ع) نشست، ندارد.}حرف سنگيني است خوب بود مي فرمودند هردو در مسير ضلالت هستند نه اينكه بفرمايند هيچ فرقي با هم ندارند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
لطفا شاخصهای ولایت مداری را به صورت دقیق وعملیاتی بیان فرمایید .آیا تواضع فروتنی احترام به اراده وخواست مردم عدم خود کامگی خودمحوری خود بزرگ بینی و... هم جزء این شاخصهاست؟
ناشناس
-
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
عجب نگاه معنا داری!
وارث شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
سلام خدا میداند زمانی که نام ولایت فقیه پله صعود و ترقی کسی شود سراسر وجودم پرمیشود از الامی که رنج تنهایی رهبر عزیز را لمس میکند من هیچ گاه دنبال مقام ومنزلت نبودم ولی ایمان دارم سبز پوشان امام خمینی کبیر لبیک رهبر و امام خامنه ای را با همدرد فقرا بودن به اثبات برسانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
صادق عابدين اينقدرها شايسته تكريم نيست. همونقدر تكريم بشود كه اوضاع نابسامان فارس را سامان داده است. ساماني نديديم در اين استان. ولايت مداري در عمل بايد متجلي شود نه در حرف.
منتقددلسوز
Germany
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
ببخشیدا...آقای صادق عابدین بفرمایند جریان اون چندنفرمدیران کل بازداشت شده را که تکذیب کردندچه بود!!وراستی شیرازه چراپیگیری نمیکنی وببینی ماجرای آنها چه شد!؟شهامت داشته باشید..ببخشیدا
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
اگر بنا بر تقدیر از ولایتمداران باشد سردارعزیز ودلاورمان بایدکارهایشان راتعطیل کنند14600(فقط1)دقیقه و صدهاهزار(فقط1)ثانیه ازشهدا ورزمندگان ولایتمداراستان تجلیل کنند....
ناشناس
-
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
ولایتمداری کوچکترین وظیفه ایشان است.پس صادق عابدین اگر ولایتمدار باشد انجام وظیفه نموده است.استانار فعلی نیز خیلی دم از ولایت میزند امیدوارم در عمل نیز اینچنین باشد.درود بر ولایتمداران
مهدی
Germany
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
لطفا سردار عزیز بفرمایند مبلغ کمک خارج از بودجه که حدود 27000000000تومان در سالی که گذشت جزو معیارهای ولایت مداری هست یا خیر ؟