کد خبر: ۴۷۳۴۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
جعفر قادری مطرح کرد

نظر مجمع نمایندگان فارس نسبت به دکتر ایمانیه مساعد است

نماینده مردم شیراز گفته است تا آنجا که بنده در جریان هستم در بین اعضای مجمع نمایندگان استان فارس کسی مخالف حضور دکتر ایمانیه به عنوان ریئس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، چند روزی است که توپ‌خانه برخی رسانه‌‌های فیلتر شده و نشده! با هم‌نوایی قابل توجهی،  هجمه سنگینی علیه دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به راه انداخته‌اند تا بلکه حالا که دلیلی منطقی برای عزل او ندارند، با فشار سیاسی بتوانند وزیر بهداشت و درمان را تحت فشار قرار دهند.

اما با همه این فشارهای ناجوان‌مردانه، چند روز قبل دوگانی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات ایمانیه، او را مدیری توانمند، مومن و زحمت‌کش خواند و گفت که نباید فرصت خدمت‌گزاری از مدیران شایسته گرفته شود. مجموعه‌های مختلف دانشجویی از بسیج دانشجویی گرفته تا کانون گردشگری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با صدور نامه‌ای به استاندار از او خواسته بودند تا اسیر جوسازی‌های مخالفان افراطی ایمانیه نشود.

اما دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در دفاع از ایمانیه با حافظ‌نیوز گفتگو کرده است. او گفته: «تا آنجا که بنده در جریان هستم در بین اعضای مجمع نمایندگان استان فارس کسی مخالف حضور دکتر ایمانیه به عنوان ریئس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست بلکه پیرامون کارنامه مدیریتی و عملکرد ایشان نظر مساعدی وجود دارد.» قادری با حمایت از ایمانیه ادامه داده است: «قطعا هر مدیری در طول دوران مدیریت خود با افت و خیزهایی مواجه خواهد شد و در کنار نقاط قوت، نقاط ضعف هم در عملکرد مدیران وجود دارد اما مهم برایند عملکردها است. از این منظر دکتر ایمانیه جزو نیروهای ارزشمند و موثر مدیریتی در استان فارس هستند و امیدواریم بتوانیم همچنان از وجود ایشان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره ببریم.»

به نظر می‌رسد اظهار نظر صریح قادری مبنی بر این‌که مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی نظر مساعدی نسبت به دکتر ایمانیه دارند، می‌‌تواند عملکرد مثبت او را اثبات کند، عملکردی که افراطیون مخالف او، کمترین اظهار نظری در خصوص آن نکرده و صرفا به ممانعت‌های به‌حق ایمانیه از رفتارهای رادیکال خود بسنده کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
رییس دانشگاه شیراز چی/
شهرستانی
Singapore
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
2
باسلام اقای قادری عزیز من از شهرستان آمدم بیمارستان مادر و کودک.و بیش از سه بار است که میام.اگر دکتر ایماینه مرد خوب و کار بلدی بود بر بیمارستانها نظارت می کرد که چه خبر. متاسفانه فقط اسم دکترهای سرشناس آنجاست و موقع عمل دستیار و یا دکتر بی اسم و رسم عمل می کند. آیا این از نظر اخلاقی درست است. عمل ivf با یان همه هزینه ای که ما بدهیم و بعدا دکتری ناشناس ما را عمل کند و بدبختمان کند. ول کنید تا برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
جهت اطلاع ایشا ن بیمارستان مادر وکودک زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیست ورببطی به ایشان ندارد البته با توجه به اعتبارات ناچیز وضع بیمارستانهای دولتیراضی کننده نیست ولی دکتر ایمانیه مدیری لایق و ارزشی هستند .
فارسیان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
1
مگر قحط الرجال است ؟استان پر است لز مدیران قوی .منتهی وقتی جمعی به کسی عادت کردند میگن خوبه .
dr faze
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
2
motaassefam az in bitavajjohie yek namayandeh.
dr faze
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
2
dekhalat dar ghovaye digar mamnoo
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
با آن گزینه های احتمالی که برای دانشگاه شیراز مطرح هستند،همان بهتر که مدیریت فعلی این دانشگاه ادامه پیدا کند.حداقل اینکه در این دانشگاه پیشرفتهای خوبی هم از نظر علمی و هم از نظر فرهنگی در حال انجام است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
دکتر ایمانیه از افراد اصیل و مومن و انسانی درست می باشد که خانواده ایشان از خیرین استان می باشند و دیدگاه نسبت به ایشان مثبت می باشد
و استاندار کار اشتباهی را انجام میدهد در صورت این کار
اقای ایمانیه در حد وزیر می باشند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
من کارمند علوم پزشکی هستم. گرچه هر رئیسی برای علوم پزشکی هم بیاید، کاری به کارمند ندارد (چون دانشجو محور، استاد محور است)، اما خدایی دکتر ایمانیه با تمام کمبودهایی که بوده برای قشر بیمار کارهای خوبی را انجام داده است.
رسول همت
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
0
من به عنوان کسي که از نزديک با ايشان کار کرده ام شهادت ميدهم که انساني لايق تر -مديرتر-متواضع تر-باهوش تر-خداترس تروعالم تر از ايشان نديده ام.مخالفان ايشان کساني هستند که در دانشگاه بدنبال پست هستند واز اين راه درمقام تخريب ايشان هستند
هرکول
-
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
1
با سلام
میگن وقتی کسی از دکترا یا دانشجویان می خاد انتقال پیدا کنه دکتر میگه بیا اتاقم بعد قرآن باز می کنه اگر درست خوند میگه برو و گرنه مخالف ..........اگر اینجوریه خدایش عوضش کنین زیرا که دسته کمی از سلفی ها ندارند . اگر جرات دارید ثبت کنید .............
دانشجوی ترم آخر
هرکول ها عموما فقط تنشون گنده است؛ نه؟!
آخه با اون همه گرفتاری مگه انتقالی دانشجو کار رئیس دانشگاه که بشینه ببینه کی قرآن بلده کی نیست؟
حرف مفت هم حدی داره
این تخریب ها نشون می ده این آدم که من هم به مواضع سیاسیش نقد دارم موفق بوده که چرت و پرت علیهش می نویسن!
ناشناس
این طوری نیست که، اگر کسی بخواد انتقال بگیره و کارش لنگ بشه، خود مسئولین آموزش و انتقال میگن برو پیش دکتر ایمانیه. حالا اگر طرف بتونه دلایلشو محکم و با سند و مدرک ارائه بده، دکتر موافقت میکنه. چند تا از این مورد در مورد همکاران و آشنایان ما اتفاق افتاده. دکتر هم به خواندن یا نخواندن قرآن کسی کاری نداشته!!!
حرف مفت نزنید چون باید جواب داد.
سياوش
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲
1
اگر بنظر نماينده ها بخواد عمل بشه كه الان رييس جمهور و استاندار افراد ديگه اي بودن
آقاي دكتر قادري و همكارانشان چند درصد راي مردم شهرستان شيراز دارن