کد خبر: ۴۷۶۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
گزارش 100 روزه روحانی در بوته نقــد/ 6

جعفر قادری خطاب به رئیس جمهور: مشکلات هست، شما چه کردید؟

رئیس جمهور به هدفمندی کردن یارانه ها اشاره کرد، اما نگفت که برای به تعادل کشاندن این بی تعادلی چه اقدامی انجام خواهد داد. بسیاری از پروژه های نیمه تمام در انتظار تصمیم دولت است در این باره هم هیچ تعیین تکلیفی صورت نگرفت.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، دکتر جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار ما درباره گزارش 100 روزه رئیس جمهور گفت: آن چه ما دیدیم و شنیدیم بیشتر مسائل و مشکلات دوران گذشته بود.

قادری افزود: در مباحث اقتصادی، دولت به عملکرد خود هیچ اشاره ای نکرد. در موضوع مسکن مهر به مشکلات اشاره شد، اما گفته نشد برای ساماندهی آن چه برنامه ای وجود دارد. هیچ اشاره ای به تامین منابع آن نشد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور به هدفمندی کردن یارانه ها اشاره کرد، اما نگفت که برای به تعادل کشاندن این بی تعادلی چه اقدامی انجام خواهد داد. بسیاری از پروژه های نیمه تمام در انتظار تصمیم دولت است در این باره هم هیچ تعیین تکلیفی صورت نگرفت.

این کارشناس اقتصادی گفت: امسال هم می خواهند اعتبارات عمرانی را 15 هزار تا 18 هزار میلیارد در نظر بگیرند. برای افزایش این اعتبارات هیچ منابع جدیدی تعریف نشده و تنها به اولویت بندی پروژه های عمرانی بسنده شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: شب گذشته منتظر بودیم راه کارها و جهت گیری های دولت مشخص شود اما عملا چیزی را شاهد نبودیم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مشکل اصلی ما ارز و دلار نیست بلکه به اذعان همه مسئله مدیریتی است که نیازمند تدبیر ویژه است.

جعفر قادری خطاب به رئیس جمهور گفت: در این 100 روز چند لایحه برای اصلاح فضای کسب و کار و اصلاح ساختارهای اقتصادی به مجلس داده آید؟ بایستی برای فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری فضای سیاسی، اقتصادی کشور به روشنی ترسیم شود.

قادری افزود: آقای رئیس جمهور و هیئت دولت روی کارهای انجام شده تمرکز کنند. بیان مشکلات خوب است اما این که چکار کنیم تا مشکلات حل شود بهتر است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
dr faze
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
2
kharabkari 8 sale shomaha 100 rooze faghat amaresho gereftand 100 sal bayad jobranesh kard.
ناشناس
خرابکاری اون بنده خدا
مسکن مهری که برا بچه ات گرفتی؟ یا خودت توش می شینی؟
جاده هایی که با ماشین توش 180 تا گاز میدی؟
به همین دو تا فکر کنی و وجدان هم داشته باشی بسه
انصاف هم خوب چیزیه
اهل دریا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
ما هم در اینکه دولت تدبیر یک امید را در دل مردم به وجود آورده شکی نداریم ولی به شخصه از صحبت های دکتر روحانی که ماحصل اصلی آن کوبیدن دولت قبلی آن هم به شکلی غیر عالانه ودر غیبت نماینده ای از آنها صورت گرفت بسیار ناراحت شدم و آن را منصفانه نمی دانم همان دولت هم از رای مردم شکل گرفته بود و. شاید با تعداد بسیار بیشتر از دولت یازدهم و من معتقدم اگر دنیا الان اینگونه دست دوستی به سمت ما دراز کرده و منتظر یک روزنه است این ابهت تا حدود زیادی مدیون باج ندادن دولت قبلی و بیگانه ستیزی آن بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
از گزارش اقای روحانی بسیارمتاسف و متاثر شدم .اخلاق اسلامی کجا رفت .به نظر من یک پیروزی برای اقای احمدی نزاد و تیم همراه او بو د مردم واقعیتها را میدانند .تقوا کجا رفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۲
0
درود برروحانی مرگ بر تفرقه افکنان