کد خبر: ۴۷۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲

همایش ملی پنبه در داراب + تصاویر

در این همایش که با هدف ایجاد اتحاد، همدلی، هماهنگی و کار جمعی بین تمامی دست اندرکاران پنبه کشور و در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب تولید پایدار پنبه توسط کشاورزان در حد نیاز صنایع نساجی داخلی برگزار شد 42 نفر از مسئولین کشوری و بیش از 100 نفر مسئولین استانی حضور داشتند.
به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، صبح دیروز همایش ملی پنبه با حضور مسئولین کشوری و استانی مرتبط با این موضوع در سالن آمفی تئاتر شهرستان داراب برگزار شد.
این مراسم که به همت شرکت پنبه کاران شهرستان داراب، فرمانداری، اداره جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ارگان های شهرستان داراب برگزار شد اولین همایشی بود که با وجود بزرگ بودنش از نقواص کمتری نسبت به گذشته برخوردار بود.
در این همایش که با هدف ایجاد اتحاد، همدلی، هماهنگی و کار جمعی بین تمامی دست اندرکاران پنبه کشور و در جهت فراهم آوردن شرایط مناسب تولید پایدار پنبه توسط کشاورزان در حد نیاز صنایع نساجی داخلی برگزار شد 42 نفر از مسئولین کشوری و بیش از 100 نفر مسئولین استانی حضور داشتند.
سید محمد حسین شریعتمدار مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی، مردانی مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک کشور، درگاهی مدیرکل پنبه کشور، روشنی رییس موسس تحقیقات پنبه کشور، کاویانی مدیرعامل صندوق پنبه کشور، پاک سرشت رییس هیات مدیره صندوق پنبه ایران، عرب سلمانی رییس موسسه تحقیقات پنبه ورامین، عالیشاه معاون موسسه تحقیقات پنبه گرگان، شعبانی مدیرعامل اتحادیه پنبه پاک کنی کشور، رضوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بخش کشاورزی کشور، صادق پور مدیر کارخانجات پارچه بافی بلوچ، حمزه ای مدیر کارخانجات آریا گرگان،دکتر عامری مدیر صنایع نساجی صدرا، صدرالغروی مدیر کارخانجات صنعت نساجی خوی و خرد مدیرکل جهاد کشاورزی استان فارس از جمله مدعوین این همایش بودند.
فضا سازی ورودی سالن آمفی تئاتر، وجود دستگاه های مدرن و سنتی پنبه در محل، حضور بانوان هنرمند دارابی که به کار قالی بافی و ریسندگی مشغول بودند، قرار دادن دیگر محصولات کشاورزی شهرستان داراب در ورودی سالن، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، بافندگی ودیگر فراورده های داراب معرفی و به نمایش گذاشتن ارقام مختلف پنبه و گندم متناسب با اقلیم شهرستان داراب، وجود نور و صدای مناسب در محل برگزاری همایش از حاشیه های همایش ملی پنبه کشور بود.
پوشش خبری نامناسب در رسانه های کشور از نقد های وارد بر این همایش ملی است که محمد علی انصاری مدیرعامل شرکت پنبه کاران شهرستان داراب در این خصوص به خبرنگار داراب آنلاین گفت: با توجه به اینکه سازمان جهاد کشاورزی مسئولیت پوشش خبری این همایش را بر عهده داشته است طبق لیستی که از روابط عمومی این سازمان به بنده داده شده است اسم 8 خبرنگار استانی و کشوری و 4 تصویر بردار از صدا و سیما دیده می شود.
وی ادامه داد:ما با وجود این لیست خام شدیم (!)، پوشش خبری آن در حد اسم و بزرگی این همایش نبود. حتی با وجود اینکه بنده چند خبرنگار استانی و کشوری که نام آنها نیز در این لیست بود می شناختم در روز برگزاری همایش حضور نداشتند!
مدیرعامل شرکت پنبه کاران شهرستان داراب با بیان اینکه اگر پوشش خبری این همایش را به دست بچه های داراب می دادند بهتر انجام می شد اضافه کرد: بنده صبح امروز با روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی تماس گرفته و نارضایتی خود را از این موضوع اعلام کرده ام.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲
0
واقعا" پوشش خبري همايش شايسته استان ما نبود اگر در هر استاني ديگري بود حتما" كه فرق مي كرد...