کد خبر: ۴۷۹۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲

نورآباد زیبا در پشت تابلو های تبلیغاتی زشت پنهان شده است+عکس

یکی از مواردی که باعث نازیبایی شهر نورآباد شده است مربوط به تابلو های تبلیغاتی مغازه هاست نصب نا منظم، فرسودگی تابلو ها، تعدد بیش از حد آنها و ... چنین نازیبایی را ایجاد کرده است. نگاه کردن به این تابلو ها برای مردم و مشتریان سر در گمی می آورد و مطمئناً در جذب مشتری چندان تاثیری ندارد.
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین یکی از زشت ترین مناظری که در نورآباد ممسنی مشاهد می شود مربوط به تابلوهای بازاریان و کسبه است نماهایی به اصطلاح مشتری پسند که به یک نمای اضافی بر روی مغازه ها تبدیل شده اند و متاسفانه اندازه ی آن تابلوها استاندار و طبق قانون نیست و هر  کسبه ای به دلخواه خود اندازه تابلوی تبلیغاتی مغازه را انتخاب کرده است.

باید پذیرفت سطح شهر نورآباد تحت تاثیر انواع و اقسام تصاویر تبلیغاتی قرار گرفته است و نصب نا منظم تابلو ها، فرسودگی و تعدد بیش از حد آنها ایجاد کننده نازیبایی بصری شده است .

نمای این تابلو ها که تعداد آنها از دستمان در رفته است بر نمای کلی بازار و خیابان اصلی شهر و در نتیجه بر نورآباد تاثیر منفی گذاشته است و باید در ساماندهی این تبلیغات ها از طریق شورای شهر و شهرداری فکری شود.

چندی پیش در شهرستان داراب فارس با همکاری کسبه ،مردم، بازاریان و شورای شهر داراب تابلو های نازیبای این شهر جمع آوری و تابلو های زیبا و تقریباً هم شکل نصب شد و زیبایی خاصی به بازار این شهر داد. بنابراین می طلبد بازاریان با شورا در زیبا سازی شهر همکاری کنند.

نورآنلاین در این خصوص با رئیس شورای شهر نورآباد گفتگوی اختصاصی را ترتیب داد که در آن سید ابوالحسن موسوی مهمترین عامل در اجرای این طرح  را همکاری مردم خواند و بیان داشت: معمولاً مغازه داران برای معرفی نوع کسب و کار خود اقدام به نصب تابلو های تبلیغاتی می کنند اگر این تابلوها باعث ایجاد مزاحمت نشود و در چارچوب قانون باشد مشکلی ندارد. اما تابلوی هایی که بر خلاف این موارد نصب شده اند و چهره ی شهر را نازیبا کرده اند باید سامان دهی شوند.

برای این کار مردم و کسبه با شورای شهر همکاری کنند تا شورا با ارائه ی طرح این نازیبایی های شهر را برطرف کند.

وی در پایان در خصوص یکسان سازی تابلو های تبلیغاتی بازار بیان داشت: شورا نمی تواند در این امر وارد شود و تنها می تواند ارائه طرح دهد اما اگر کسبه با شورا همکاری کنند مطمئناً می توان بازار زیباتری داشت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲
1
کجای نوراباد زیباس اصلا عامو نوراباد چ ربطی ب فارس داره
نورآباد
بچه حرف دهنت بفهم بی تربیت نورآباد مادر فارس بوده و هست.فارس از نورآباد هویت گرفته....
نورآبادی
....چرا گزافه میگی؟
آدرس بده بیام خورد و خمیرت بکنم.
یاسوجی مقیم شیراز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲
0
ببخشید تو نظرات استان دخالت کردم تا جایی ک میبینم نورابادیا لیاقتشون بیش از این حرفاس باید بیشتر ب نوراباد توجه بشه
زتده باد ممسنی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲
0
نوراباد عشق