کد خبر: ۴۸۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۲

حجت الاسلام حدائق: خدمت به مردم اصلاح طلب و اصولگرا ندارد

ادارات ما اگر می خواهند موفق باشند باید استحکام اعتقادات دینی را در اولویت های کاری خود قرار دهند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس در جمع اعضای شورای شهر شیراز گفت: ما وامدار خدا هستیم و نشر کارهای فرهنگی در جامعه وظیفه همه ماست.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق بزرگترین وظیفه شورای شهر را توسعه فرهنگ الهی دانست و گفت: ادارات ما اگر می خواهند موفق باشند باید استحکام اعتقادات دینی را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

 وی افزود: چپ و راست گرایی بازی سیاسی است اگر قصد ما خدمت به مردم است راست گرا و اصلاح طلب ندارد همچنان که امام (ره) فرموند: اگر همه انبیاء در یک شهر جمع شوند با هم اختلاف عقیده پیدا نمی کنند.

 مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با اشاره به اینکه عاشورا درس عمل به تکلیف است یادآور شد سیدالشهدا به ما آموخت که به تکلیف خود عمل کنیم و نتیجه را به خدا بسپاریم اینکه بعضی در کارهای خود ناموفق هستند به خاطر نتیجه گرایی است بنابراین اگر آحاد جامعه به تکلیف خود عمل کنند جامعه اصلاح می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی مجموعه بزرگ مهدوی در شیراز گفت: انتظار می‌رود شورای شهر عنایت ویژه ای برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه داشته باشد و خوشا به حال کسی که در این امر توفیق مشارکت داشته باشد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲
0
با سلام . لطفا بحث تکلیف و نتیجه که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان مطرح کردند را ببیند .