کد خبر: ۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
استاندار فارس:

زاویه‌داران با نظام و رهبری در مدیریت‌ فارس جایی ندارند/ یک قدم خودم را از آیت‌الله ایمانی جدا نمی‌دانم

اگر مسئول و یا فرمانداری در انجام وظائف خود دچار خطا و نقصانی شد، به ما گزارش دهید تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم و بدون هیچگونه تنشی کارهای استان را پیش ببریم.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه،استاندار فارس با بیان اینکه در حال مقدمه‌سازی برای پیاده کردن حکومت حضرت مهدی(عج) هستیم، گفت: برای ایران و ایرانی زندگی و خدمت کردن در سایه چنین حکومتی بسی افتخار است و خوشا به حال مدیرانی که در چنین مکتبی برای چنین ملتی خدمتگزاری می‌کنند.

سید محمد احمدی در همایش تجلیل از برترین‌های زکات استان فارس با بیان اینکه خودم را ملزم به اجرای احکام با محوریت مسجد و روحانیت می‌دانم، اظهار داشت: می‌خواهیم اندیشه و عمل ما چنین باشد و اگر غفلت کردیم، تذکر دهید چرا که جز خدمت کردن به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: مسئولان، مدیران ارشد و فرمانداران و دیگر خدمتگزاران هم در این استان با محوریت روحانیت، مسجد و حوزه‌های علمیه کارهای خود را در سطح استان گسترش و رونق دهند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای احیای ارکان دین مبین اسلام با هدایت و راهنمایی‌های روحانیت، فقه اسلامی را در جهان نهادینه و عملی کرده است.

مقام ارشد دولت در استان فارس با اشاره به اینکه اطاعت از ولی فقیه امری واجب و ضروری است، افزود: علت دوام عزتمندانه حکومت اسلامی ایران، تمسک به اهل بیت(ع) است و عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری به مسئولان، مدیران و دیگر آحاد جامعه مشروعیت داده و باید از این فرصت به دست آمده کمال استفاده را ببریم.

استاندار فارس خطاب به ائمه جماعات شهرستان‌های فارس اظهار کرد: اگر مسئول و یا فرمانداری در انجام وظائف خود دچار خطا و نقصانی شد، به ما گزارش دهید تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم و بدون هیچگونه تنشی کارهای استان را پیش ببریم.

احمدی با تصریح اینکه هیچ نظام سیاسی در دنیا به عظمت، استقلال و پاکی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، اظهار کرد: تنها نظامی هستیم که آمریکا نه تنها به او دستور نمی‌دهد بلکه از او خواهش می‌کند که با او مذاکره نماید چراکه می‌داند ما تعیین کننده خط مشیء کشورهای منطقه و معادلات سیاسی بین‌المللی هستیم.

وی درمورد تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار علیه ایران اسلامی بیان داشت: بیش از 15 سال تلاش کردند مسائل هسته‌ای آنگونه که آن‌ها می‌خواهند، حل شود اما به لطف خدا و مجاهدت ایثارگران موفق نشده و نخواهند شد. این فشارها برای رسیدن به اهداف انقلابی، عمرانی و اقتصادی یک فرصت بوده و باید از تمام توانایی‌های خود برای مقابله با این ترفند دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

احمدی با تاکید بر اتکا به ظرفیت‌های بالای استان فارس و توانمندی‌های اعجاب‌انگیز پزشکی این استان، اضافه کرد: در استان فارس بیش از 60 هزار عضو جامعه مهندسین و 14 هزار مهندس کشاورزی و نیز پزشکان متخصص وجود دارند که باید با بهره‌گیری از این توان علمی و با وحدت و همدلی به دور از تصمیم گیری‌های متفرق، این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

استاندار فارس عنوان کرد: اگر کسی با رهبری و نظام زاویه و فاصله داشته باشد در هیچ‌یک از کارهای اجرایی و مدیریتی استان از وی استفاده نخواهیم کرد چراکه در غیر این صورت مشروعیت خود را از دست می‌دهیم و اعتبار خودمان زیر سوال می‌رود.

احمدی خاطرنشان کرد: یک قدم خودم را از آیت‌الله ایمانی جدا نمی‌دانم و ارتباط تنگاتنگی با نماینده ولی فقیه در استان فارس برقرار کرده‌ایم تا در مسیر اهداف انقلاب و ولایت گام برداریم و فرمانداران نیز باید نسبت به امام جمعه شهرستان خود اینگونه باشند.
انتهای پیام/523/4
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، مدیر
نظرات بینندگان