کد خبر: ۴۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

لنکرانی: 9 دی تنها گرامیداشت گذشته نیست بلکه تذکری برای آینده است

در 61 سال گذشته رفتار آمریکا با ما، دشمنی یک کشور مستبد با یک کشور مظلوم بوده است دعوای ما با آمریکا دعوای دو ایدئولوژی است، یکی ایدئولوژی حرکت به سمت خدا و یکی ایدئولوژی حرکت برای دنیا

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در همایش بزرگداشت 9 دی در دانشگاه شیراز با تسلیت ایام پیش رو گفت: کسانی ظرفیت و تحمل پرچمداری در مسیر انقلاب را دارند که اهل بصیرت و صبر باشند، دانستن با بصیر بودن تفاوت های مهمی دارد، انسان بصیر به موقع و درست می فهمد. جریان توابین در یک روز 4000 نفر شهید داد اما تاریخ جایی برای بحث در باره آن 4000 شهید در مقابل آن 72 شهید قرار نداده است، جریان اجتماعی باید به موقع باشد.

لنکرانی افزود: اساس بصیرت دو موضوع است دشمن شناسی و دوست شناسی ، 9 دی تنها گرامیداشت گذشته نیست بلکه تذکری برای آینده است .

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا با ایران خاطر نشان کرد: در 61 سال گذشته رفتار آمریکا با ما، دشمنی یک کشور مستبد با یک کشور مظلوم بوده است دعوای ما با آمریکا دعوای دو ایدئولوژی است، یکی ایدئولوژی حرکت به سمت خدا و یکی ایدئولوژی حرکت برای دنیا .

وزیر اسبق بهداشت ضمن اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای 5+1 نیز گفت: در مذاکره دستمان خالی نیست همان طور که در سال 66 و جنگ نفتکش ها مقابل تمام دنیا ایستادیم .

نظرات بینندگان