کد خبر: ۴۹۶۶۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۲

حاشیه سازی اصلاح طلبان فسا برای استاندار دولت روحانی

ماجرا از آنجا شروع شد که قرار بود استاندار پس از حضور در گلزار شهدا در منزل آیت الله ارسنجانی با اعضای ستاد دکتر روحانی در فسا دیدار داشته باشد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، روز گذشته استاندار فارس در ادامه سفرهای شهرستانی خود به فسا رفته بود، جدای از متنی که این سفر داشت، اما حاشیه های داغ آن بر متن این سفر چربید.
آن گونه که سایت فسائی نوشته است، ماجرا از آنجا شروع شد که قرار بود استاندار فارس پس از حضور در گلزار شهدا در منزل آیت الله ارسنجانی با اعضای ستاد دکتر روحانی در فسا دیدار داشته باشد.

البته ظاهراً این برنامه ای بوده که اعضای ستاد دکتر روحانی در فسا یا به عبارت شفاف تر اصلاح طلبان فسا در نظر داشته اند.

اما دکتر احمدی استاندار دولت روحانی پس از گلزار شهدا راهی سالن جهاد کشاورزی شد تا در جلسه شورای اداری شهرستان فسا شرکت کند.

پس از شورای اداری نیز استاندار و هیئت همراه راهی دانشگاه علوم پزشکی شدند تا  علاوه بر صرف نهار جلسه مختصری هم با دکتر عسکری رئیس این دانشگاه داشته باشند.

بعد از دانشگاه علوم پزشکی طبق اعلام برخی از همراهان استاندار قرار بر این شد که استاندار به بخش ششده  و قره بلاغ رفته و شهرداری روستای دوگان را  افتتاح کند.

ظاهراً استاندار بعد از دانشگاه در بین مسیر به دیدار بیت آیت الله ارسنجانی رفته و پس از قرائت فاتحه قصد خروج داشته است که با درخواست اصلاح طلبان برای جلسه مواجه می شود. احمدی استاندار فارس اعلام می کند بنده باید بروم و وقت ندارم.

این حرف استاندار باعث دلخوری برخی اصلاح طلبان حاضر در جلسه شده و فردی که قرار بود به عنوان نماینده جمع حاضر از پشت میکروفن با استاندار صحبت کند اعلام می کند، اگر نبود تلاش اصلاح طلبان اقای روحانی رای نمی اورد و شما استاندار نمی شدید.

وی همچنین عنوان می کند شما برای کسانی که به روحانی رای ندادند وقت داشتید اما برای اعضای ستادش وقت ندارید؟

این صحبت باعث دلخوری استاندار و همراهان شده و با دلخوری بیت آیت الله ارسنجانی را ترک کردند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جرس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
4
خب راست گفته! باید استاندار در این جلسه شرکت می کرد!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
3
از کجا معلوم که اینها ستاد دکتر روحانی بوده اند؟ ما که در هیچ کجای استان فارس بخصوص شیراز ستاد فعالی برای روحانی ندیدیم اصلاح طلبان بعد از پیروزی روحانی خودشان را به روحانی چسباندند .
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
9
حالا درسته به آقای روحانی رای دادند ولی قرار نیست که هر چی خواستند بشه
akbar
-
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
3
استاندار ديپلماتي با 34 سال سابقه سياسي است پس حركات او بي حساب و كتاب نيست.در ضمن اهل باج دادن به هيچ جناح و گروهي نيست.
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
1
باسلام.بیایید قدری انصاف داشته باشید.مردم منتظر تغییر وتحولند.آب پاک هم اگر مدتی در یک جا بماند میگندد.تا کی برخی افراد میخواهند اقلیت خود را براکثریت غالب بدانند.استاندار ودیگر مسئولان خدمتگزار مردمند وباید به حرفهای آنان گوش بدهند.بنظر من همه مردم فارس استاندار فعلی را شناخته اند ومیدانند وی جرات تغییر وتحول را ندارد.فراموش نکنیم که پیامبر وحضرت علی ع همیشه به مخالفان خود هم احترام میگذاشتند وبه حرفهای آنان گوش میدادند.
ستاد روحانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
1
اين استاندار لياقت مردم فارس را ندارد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
0
استاندار فارس کار بسیار ارزشمندی کرده... او بارها گفته که استاندار همه مردم است...و اگر برخلاف این عمل می کرد جای اما و اگر داشت... مردم استان فارس بیچاره سیاست زدگی ها و سیاست بازی ها هستند .. امیدوارم ایم مشی تعادلی و بی طرفی همواره مستمر باشد... البته بسیار شنیده ایم که استاندار یک انقلابی اهل کار است ... خدا توفیقش دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
0
خیلی سخت نگیرید.
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
0
سلام این رو بدونید یه انسان اصلاح طلب یا اصولگرا همیشه در نهایت ادب و نزاکت صحبت رفتار و انتقاد میکنه به نظر من کار آقای استاندار درست بوده