کد خبر: ۴۹۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۲

واژگونی سرویس مدرسه دانش آموزان در کازرون + تصاویر

امروز صبح در یک حادثه رانندگی مینی بوس حامل دانش آموزان دبیرستانی بخش کمارج واژگون شد.
شیــــرازه - در این حادثه که در حد فاصل روستای پیرمهلت و بخش کمارج اتفاق افتاد مینی بوس حامل 16 دانش آموز دبیرستانی از محور خارج و در دره ای با عمق تقریبی 8 متر واژگون می شود.

گفتنی است علت حادثه لغزندگی جاده به دلیل یخ زدگی و همچنین نامناسب بودن محور بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بخش خشت و کمارج طی مصاحبه ای با خبرنگار کازرون خبر گفت: تعداد دانش آموزانی که این حادثه برای آنها رخ داده است 16 نفر  بوده است.

غلامحسین پژمان همچنین گفت : وضعیت اکثر دانش آموزان مناسب است و از این تعداد دانش آموز 8 نفر آسیب دیده بودند و مابقی در حد خراشیدگی بوده است.

مدیر آموزش پرورش خشت و کمارج همچنین گفت: در حال حاضر از 8 نفردانش آموزی  که به عنوان مصدوم به بیمارستان ولی عصر کازرون منتقل شده اند چهار نفر ترخیص شده اند و فقط دو نفر از دانش آموزان که یکی از ناحیه کتف و دیگری از ناحیه پا آسیب دیده است در حال مداوا هستند.

پژمان در رابطه با دو دانش آموز مجروح گفت: هم اکنون یکی از دانش آموزان که از ناحیه کتف آسیب دیده بود به اتاق عمل انتقال داده شده است و دانش آموز دیگر در بخش اتفاقات بیمارستان در حال مداوا است.

مدیر آموزش و پرورش خشت و کمارج از مصدوم بودن راننده مینی بوس هم خبر داد و افزود: راننده هم بر اثر کوفتگی در بخش اتفاقات حضور دارد که برای عکس برداری و سیتی اسکن و چک آپ وضعیت جسمی جزء اولویت های بخش اتفاقات بیمارستان است.

غلامحسین پژمان در رابطه با هزینه درمان و بستری دانش آموزان گفت: به دستور فرماندار شهرستان و با هماهنگی های بعمل آمده با ریاست بیمارستان تمامی هزینه های درمانی حادثه دیدگان رایگان است.

طبق اطلاعات کسب شده دانش آموزان مصدوم در حال رفتن به مدرسه از روستای پیرمهلت به کمارج بوده اندکه در طول مسیر دچار این حادثه می شوند.

براساس گزارشات از منابع غیر موثق یکی از مصدومین که دانش آموز هم نبوده است وضعیت وخیمی دارد.

دانش اموزان مصدوم کمارج وخشت کازرون

دانش اموزان مصدوم کمارج وخشت کازرون

دانش اموزان مصدوم کمارج وخشت کازرون

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Samer
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲
0
مرسی. یادش نبخیر خیلی سرد بی