کد خبر: ۵۰۶۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
ناگفته هایی از سفر استاندار به اردکان فارس

قبور شهداي گمنام سپيدان، زير سفيدي برف و بي مهري مسولين+عكس

گلزار شهداي گمنام سپيدان كه در فاصله 50 متري اداره راه و ترابري شهرستان قرار دارد ، چرا بايد زير بيش از يك متر برف پنهان باشد و راه ورودي گلزار مسدود باشد؟

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، شهرستان سپيدان روز 5 شنبه گذشته ميزبان استاندار فارس بود. همه دستگاه‌هاي دولتي شهرستان،‌ بسيج شده بودند كه چهره شهرستان را آب و جارويي بزنند و سر و سامان دهند. همه و همه دست در دست هم داده تا مكانهايي كه در برنامه بازديد استاندار تعريف شده بود را زرق و برق داده و مرتب كنند. خيابان اصلي شهر، گلزار شهدا، معابر منتهي به فرمانداري و ... از اين قبيل بودند.

اما قبور شهداي گمامي كه بيش از 9 ماه قبل در سپيدان خاكسپاري شدند، گمنام ماندند و در برنامه بازديد استاندار جايي نداشتند.

شهداي گمنامي كه از ابتداي اولين بارش برف تاكنون، حتي يكبار هم راه و محوطه آن برف روبي نشده و به دليل بسته بودن راه، هيچ زائري نداشته و قبور مطهر شهدا نيز از ديده‌گان پنهان است.

جاي تاسف است، گلزار شهداي گمنام سپيدان كه در فاصله 50 متري اداره راه و ترابري شهرستان قرار دارد، چرا بايد زير بيش از يك متر برف پنهان باشد و راه ورودي گلزار مسدود باشد؟

اي كاش استاندار به جاي اينكه طبق برنامه ريزي مسولين شهرستان از نقاطي از قبل مشخص شده ديدار كند، سرزده و بدون برنامه ريزي، هر چند كوتاه در شهرستان گذري مي كرد. ديدار از كوچه ها و خيابان‌هايي كه از ديد ايشان پنهان ماند، مشكلاتي كه ناديده گرفته شد و ...

اميدواريم مسولين شهرستان به جاي آب و جارو كردن شهر قبل از ورود مسولين استاني و كشوري، همواره و در همه حال پیگیر باز کردن گره از مشكلات روز مره مردم باشند.


قبور شهداي گمنام سپيدان،زير سفيدي برف و بي مهري مسولين+عكس

قبور شهداي گمنام سپيدان،زير سفيدي برف و بي مهري مسولين+عكس

قبور شهداي گمنام سپيدان،زير سفيدي برف و بي مهري مسولين+عكس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
شهدا شرمنده ایم...
سيد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
1
گند ميزنيم به مملكت بعدم ميگيم شهدا شرمنده ايم
سپیدانی
-
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
1
جاي تاسف داره

فريب دادن مردم و ...