کد خبر: ۵۰۶۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲

در ديدار استاندار فارس با مجمع نمايندگان استان چه گذشت؟

دكتر سيد محمد احمدي استاندار فارس به منظور تحكيم همدلي و همكاري با بخش هاي مختلف استان در راستاي توسعه همه جانبه فارس، سومين بار با مجمع نمايندگان فارس در مجلس شوراي اسلامي ديدار كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در اين ديدار كه در محل هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت، استاندار فارس و معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري، گزارشي از آخرين وضعيت طرح هاي ملي استان و اقدامات صورت گرفته به منظور استفاده از منابع صندوق توسعه ملي و بودجه 92، از جمله منابع قابل تامين از درآمد عمومي دولت در قالب منابع فاينانس مطرح كردند.

نماينده عالي دولت در استان فارس و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي پيشنهاداتي را به منظور استفاده لازم و به موقع از منابع مذكور براي اختصاص اعتبارات به مصاديق طرح هاي مورد نظر مطرح و بر سرعت بخشيدن به فرآيند پيگيري اين طرح ها كه مركز آن در وزارت امور اقتصاد و دارايي قرار دارد، تاكيد كردند.

دكتر احمدي در اين جلسه با بيان اين كه توجيه فني و اقتصادي طرح هاي مشمول برخورداري از تسهيلات و اخذ تائيديه بالاترين مقام اجرايي مربوطه از جمله اقدامات مهم در راستاي به نتيجه رساندن طرح ها به شمار مي رود، خاطر نشان كرد: كليه مسائل مربوط به طرح ها جمع بندي خواهد شد و پس از ارائه گزارش به وزارت خانه ها، اقدامات لازم براي استفاده از ظرفيت هاي قانوني جهت اجراي طرح هاي عمراني استان شكل خواهد گرفت.

وي ادامه داد: ستادي در استان فارس به منظور جمع بندي پروژه هاي مختلف و هماهنگي لازم براي استفاده از اعتبارات ملي فعال شده است.

گفتني است در اين ديدار كه در راستاي همدلي براي توسعه استان فارس و به منظور هماهنگي ميان مديريت ارشد استان، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز و مجمع نمايندگان فارس در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، مباحثي در خصوص مديريت بهتر بخش هاي مختلف استان مطرح شد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
آقايان سعي نمايند به جاي توجه به توسعه تجملاتي به توسعه زيربنايي و زيرساخت ها بالاخص در صنايع توجه كنند.
چرا بايستي 9پتروشيمي مصوب سال84 استان در بهترين حالت 5% پيشرفت فيزيكي داشته باشند آنهم باوجود اولين پتروشيمي خاورميانه در شيراز؟ و تامين خوراك آن از ميادين گازي استان؟ آيا سزاست استان اول كشور در تامين گاز مصرفي كشور و حامي تامين كالا و حتي مواد غذايي صنعت نفت از نعمات صنعت نفت اينقدر كم بهره باشد؟ كسي هست كه منكر پيشرفت بوشهر در اين 10سال با بودجه نفت شود؟ هل من ناصر ما استان فارسي ها را حتي نماينده و مسئولان استاني نيز در درگيري هاي سياسيشان نمي شنوند....
مجمع نمایندگان فارس
United States of America
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
قابل توجه استاندار و مجمع نمایندگان که از این جلسات تشریفاتی و بی اثر بسیار گرفته اند...طبق قانون، به‌ کارگیری افراد بازنشسته در دولت جز در موارد خاصی که باید به تصویب هیئت دولت برسد، ممنوع است و در برنامه پنجم توسعه تصریح شده است وزرا، استانداران، فرزندان شهدا و ایثارگران، معاونان رئیس جمهور و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از قاعده ممنوعیت به‌کارگیری مجدد بازنشستگان مستثنی هستند..چگونه است که مدیریت جهادکشاورزی فارس و آموزش و پرورش فارس و ... باید به افراد بسیار بسیار بازنشسته داده شود و جلوی این بی قانونی ها گرفته نشود..این جلسات تشریفاتی به حال فارس افاقه نمی کند وقتی که گزینه های مجمع نمایندگان در پست های مدیریتی فارس یکی پس از دیگری توسط استاندار فارس وتوووووو می شوند.این یعنی قدرت استاندار و ضعف و بی عرضگی مجمع نمایندگان فارس با کمال پوزش..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
عزیزم حق استاندار است که از نیروهای با تجربه یا جوانان مورد اعتماد خودش استفاده کنه نه مجمع نمایندگان که خودشون اغلب با حداقل آرا وارد مجلس شدند و در چند دور اخیر هم هیچ ثمری برای استان نداشتند.ضمنا حالا هم با هزار زد و بند افراد معلو م الحالی را میخواستند به استان قالب کنند که خدا را شکر موفق هم نشدند.مثلا آقایی که نماینده مجلس بوده و ادعای وزارتش میشد با چه نیتی می خواست بیاد جهاد فارس-خوب اگر لیاقت داشت که تو وزارتخانه ازش استفاده می کردند نه از مهندس طلعتی یا مگر از آذری قوی تر در آموزش و پرورش داریم