کد خبر: ۵۱۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست فرمانداری ارسنجان در جریان بازدید از خانواده شهید انقلاب:

باید کاری کنیم که این استان فقط با شعر و گل و بلبل شناخته نشود

وجود شهرهایی انقلابی نظیر شیراز، جهرم، کازرون، همین ارسنجان و سایر شهرستان های فارس که در انقلاب اسلامی پیشرو بوده اند و تقدیم 14600شهید و افتخاراتی نظیر شهیدان جاویدی، اعتمادی، سپاسی، اسلامی نسب و.. حرف کمی نیست

به گزارش شیرازه به نقل از ارسن نيوز، صبح امروز سرپرست فرمانداری ارسنجان به همراه تعداد دیگری از مسوولین این شهرستان، با حضور در خانه شهید غلام عباس زارعی از این شهید انقلاب اسلامی ارسنجان تجلیل کردند.

در این دیدار  یکی از فرزندان این شهید، ضمن خوش آمد گویی، خاطراتی از پدر بزرگوار و نحوه شهادتش و همچنین دیگر شهیدان این خانواده بیان داشت و بر ادامه ی راه شهدا و وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

(شهید انقلاب و اولین شهید ارسنجان، غلامعباس زارعی)

سرپرست فرمانداری ارسنجان نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت این شهید و  تمامی شهدای گرانقدر اسلامی و دفاع مقدس گفت: «استان فارس سهم زیادی از افتخارات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است و باید کاری کنیم که این استان فقط با شعر و گل و بلبل شناخته نشود. وجود شهرهایی انقلابی نظیر شیراز، جهرم، کازرون، همین ارسنجان و سایر شهرستان های فارس که در انقلاب اسلامی پیشرو بوده اند و تقدیم 14600شهید و افتخاراتی نظیر شهیدان جاویدی، اعتمادی، سپاسی، اسلامی نسب و.. حرف کمی نیست، و این می طلبد که در رسانه ها چهره ی انقلابی و مذهبی فارس بیشتر نمود پیدا کند و تلاش کنیم که سهم فارس از خدمات و برکت های انقلاب اسلامی بیشتر شود.»

حسین علی حسین شیری در بخش دیگری از سخنانش گفت: «علاوه بر اینکه خانواده ی شهدا چشم و چراغ این ملت اند، اما از طرفی هم خداوند منت بر آن ها دارد که افتخار خانواده ی شهید بودن را به آن ها عطا کرده است و شکر این منت ادامه راه شهداست.» 

 

 

 

 

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
0
کاهو ترشی یادتون نره.گل وبلبل با کاهو ترشی و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
0
نمیدونم چرا یه عده ای اینقدر اصرار دارن ظرفیت های موجود رو نادیده بگیرن و با صرف هزینه ظرفیت سازی جدید بکنن و نهایتا هم موفق نمیشن!

شیراز شهر گل و بلبل و پایتخت فرهنگی بوده...شهر حافظ و سعدی...شهر شاهچراغ...حالا چه اصراری هست صفات جدید به این شهر نسبت داده بشه و صفات قبلی فراموش بشه؟!