کد خبر: ۵۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
امام جمعه کازرون:

گزینه‌های روی میز آمریکا کف آسفالت لگدکوب می‌شود

امام جمعه کازرون گفت: ملت همیشه در صحنه ایران گزینه‌های روی میز آمریکا را با گام‌های استوارشان در کف آسفالت خیابان‌ها لگدکوب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند دیشب در مراسم جشن انقلاب که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم کازرون در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم کازرون در مسجد سیدالشهدای این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گلگون‌کفن دوران انقلاب و دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: شهرستان کازرون در مبارزات گوناگون انقلاب اسلامی مانند شهرهای دیگر ایران اسلامی به عنوان یک شهر شاخص درخشیده است و در دوران انقلاب در زمره 11 شهر کشور بود که به دستور رژیم منحوس پهلوی حکومت نظامی در آن برقرار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس وی افزود: هر ساله به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از شب 12 بهمن تا 22 این ماه در مساجد شهر و روستای این شهرستان جشن انقلاب با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

امام جمعه کازرون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را بنا به فرموده مقام معظم رهبری روز استحکام و اقتدار ملی بیان کرد و گفت: در این روز ملت ایران فارغ از هر جناح، دسته و گروه و نژاد و ملیت همگی با یکدیگر با اتحاد و یکپارچه بر سر آمریکای جنایتکار فریاد می‌کشند و جواب بی‌ادبی و تهدید آنها را با مشت‌های گره کرده خواهند داد.

خرسند تصریح کرد: 22 بهمن روزی است که ملت ایران تمام گزینه‌ها و تهدیدهای پوشالی روی میز آمریکا را با گام‌های استوارشان در کف آسفالت خیابان‌ها لگدکوب خواهند کرد تا درسی برای دشمن باشد که با ملت ایران با تکریم سخن بگوید نه با تهدید و تحریم خط و نشان بکشد.

امام جمعه کازرون در ادامه متذکر شد: با وجود اینکه به دولتمردان و تیم مذاکره‌کننده و دستگاه دیپلماسی کشورمان اعتماد داریم اما به دشمن ذره‌ای اعتماد نداریم و در این راستا مردم با حساسیت تمام مسائل مذاکره را دنبال می‌کنند بنابراین سران قوای سه‌گانه و مسئولان باید شفاف‌سازی کنند.

نظرات بینندگان