کد خبر: ۵۱۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
روستائیان ارسنجان سنگ تمام گذاشتند

گوشه ای از راهپیمایی مدافعان همیشگی انقلاب که جایی در رسانه ها نداشت+ تصاویر

در حالی که مردم شهرها و شهرستان های بزرگ با علم به اینکه حضورشان در رسانه ها انعکاس خواهد داشت به راهپیمایی آمدند اما مردم روستاها و شهرهای کوچک با اینکه انتظار ندارند حضورشان در رسانه ای منعکس شود، باز هم به میدان می آیند

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه: ایام دهه فجز امسال با حضور حماسی مردم در 22 بهمن ماه به پایان رسید و مردم ایران اسلامی از جمله استان فارس با حضور در برنامه های مختلف این ایام، پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را نشان دادند.

مردم شهرهای مختلف کشور که از اهمیت راهپیمایی امسال و رصد میزان حضور ایرانیان توسط رسانه های داخلی و خارجی، با خبر بودند، با حضور گسترده، موقعیت شناسی خود را به نمایش گذاشتند و رسانه های مختلف نیز بر اساس سیاست های خود به انعکاس آن پرداختند.

اما آنچه کمتر در رسانه ها منعکس می شود، مشارکت مردم مناطق کوچک و دور افتاده در برنامه های دهه فجر است. در حالی که مردم شهرها و شهرستان های بزرگ با علم به اینکه حضورشان در رسانه ها انعکاس خواهد داشت به راهپیمایی آمدند اما مردم روستاها و شهرهای کوچک با اینکه انتظار ندارند حضورشان در رسانه ای منعکس شود، باز هم به میدان می آیند تا پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را لااقل به هم ولایتی های خود نشان دهند.

آنچه در این جا مشاهده می کنید، بخشی از عکس هایی است که پایگاه خبری تحلیلی ارسن نيوز برای اولین بار از حضور مردم روستاهای ارسنجان در برنامه های دهه فجر به خصوص راهپیمایی 22 بهمن منتشر کرده است.

مردمی که علاوه بر مشکلاتی همچون گرانی و بیکاری، خشکسالی پیاپی را نیز تحمل می کنند، اما پای آرمان های و نشان دادن گزینه های روی میز که میان می آید، در میدان حاضر می شوند بدون آنکه امیدی به رسانه ای شدن آن داشته باشند.

راهپیمایی 22 بهمن در روستای خبریز ارسنجان


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سامان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
0
حتی در روستا نیز با تمامی سادگی و بی آلایشیش، میتوان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداد
بنازم ایوالا تبارک الا اجرت با سیدالشهداء