کد خبر: ۵۱۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
فرمانده سپاه فجر در گفتگو با شیرازه:

ما به هیچ وجه با آمریکا سرِ سازگاری نداریم/ چنان‌چه آمریکا خطایی کند، سیلی بدی می‌خورد

آمریکا و نظام سلطه کاملا در خاکریز باطل هستند و جمهوری اسلامی ایران تمام عیار در جبهه حق حضور دارد. بنابراین هیچ سنخیتی با آمریکایی‌ها نداریم و آن‌ها هم نباید دچار اشتباه مجدد شوند چراکه ما اصلا نمی‌توانیم با آن‌ها دوست باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه،‌ فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه نشست خبری مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: باید در مذاکرات عزت مردم و منافع ملی حفظ شود.

سردار غلامحسین غیب‌پرور درخصوص مواضع تیم ایرانی در دور جدید مذاکرات خاطرنشان کرد: باید مواضع تیم مذاکره‌کننده منطبق باشد با چارچوب‌هایی که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند و آن چیزی نیست جز حفظ منافع ملی.

وی با تاکید بر حفظ عزت مردم و منافع ملی تصریح کرد: باید حقوقی که برای مردم احصا شده و مردم به دفعات آن را مطالبه کردند و مطالبه برحقی هم است، حفظ شود.

غیب‌پرور ضمن بیان اینکه به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم، اظهار امیدواری کرد که تیم ایرانی در مسیر حفظ عزت ملت سربلند ایران موفق باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، پیام 22بهمن سال جاری را پیام عزت، افتخار، ایستادگی و بصیرت از دل و جان دانست و افزود: پیام 22 بهمن، نه گفتن مجدد به خواسته‌های غیرمعقول استکبار به ویژه آمریکا بود.

وی ادامه داد: در راهپیمایی مردم نشان دادند که ما به هیچ وجه با آمریکا سرِ سازگاری نداریم و با ایالات متحده آمریکا در تعارض عمیق هستیم.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه ما هیچ وجه مشترکی با آمریکا نداریم، اظهار کرد: آمریکا و نظام سلطه کاملا در خاکریز باطل هستند و جمهوری اسلامی ایران تمام عیار در جبهه حق حضور دارد. بنابراین هیچ سنخیتی با آمریکایی‌ها نداریم و آن‌ها هم نباید دچار اشتباه مجدد شوند چراکه ما اصلا نمی‌توانیم با آن‌ها دوست باشیم.

وی تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی را حرف الکی دانست و گفت: تهدیدات همیشه بوده است اما در ایران اسلامی هیچ‌کس تهدیدات آمریکا را جدی نگرفته و ما هم جدی نمی‌گیریم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به پتانسیل‌های مردم، نظام و انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر زمانی بخواهند خطایی کنند، سیلی بدی می‌خورند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
صداقت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
0
اگر نمی‌خواهید چشم خود را بر حماسه مردم اکبرآباد ببندید به این پست و در کل به این سایت سر بزنید:
http://ghalamdar.ir/show.php?id=612&page=1


سایت فرهنگی تحلیلی قلمداران انقلاب اسلامی
http://www.ghalamdar.ir