کد خبر: ۵۲۷۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

تشییع با شکوه پیکر سرباز شهید رحیم حزباوی بر دستان مردم کوار+تصاویر

امام جمعه اکبرآباد: نماینده محترم دولت، مسئولان استان و شهرستان به داد کوار برسند، تا کی چند نفر اشرار، این شهرستان را بدنام کنند و از رأفت و رحمت اسلامی سوء استفاده نمایند.

به گزارش شیــــرازه، پیکر پاک سرباز شهید رحیم حزباوی که در درگیری پنج شنبه شب گذشته با اشرار در منطقه فرمشکان کوار به شهادت رسید با حضور خانواده شهید، نیروهای نظامی و انتظامی استان و مسئولین و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان کوار تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش خوزستان منتقل شد.

در پایان مراسم تشییع، حجت الاسلام آقائی امام جمعه کوار بر پیکر این شهید نماز خواند و حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه اکبرآباد دقایقی سخنرانی نمود.

بهارکوار گزارش داد: امام جمعه اکبرآباد با تسلیت شهادت این شهید به خانواده محترمش و همه ی مردم شهرستان کوار گفت: بی شک اشرار باید در انتظار عدالت باشند و ما بیش از این اجازه نخواهیم داد که اشرار به همین راحتی اینجا جولان دهند، اینجا جایگاه شهیدان، ایثارگران و جانبازانی است که در جبهه و جنگ شهامت ها آفریدند، چرا چند نفر اشرار به خود اجازه می دهند نام و آوازه کوار را مخدوش نمایند.

حجت الاسلام رمضانی افزود: نماینده محترم دولت، مسئولان استان و شهرستان به داد کوار برسند، تا کی چند نفر اشرار، این شهرستان را بدنام کنند و از رأفت و رحمت اسلامی سوء استفاده نمایند.

دکتر رمضانی با اشاره به اینکه امکاناتی که در اختیار نیروی انتظامی و یگان تکاور کوار قرار دارد جوابگوی تأمین امنیت شهرستان نیست، افزود: ما از مسئولین استان و قوه قضائیه تقاضامندیم که نیروی انتظامی را مجهز نمایند، ما مردم شهرستان کوار با بیش از 500 شهید سرافراز از قوه قضائیه و نیروی انتظامی تقاضامندیم که این افراد و اشرار را بدست عدالت بسپارند.

در پایان مراسم پیام سردار سجادیان فرمانده انتظامی استان قرائت و یکی از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) دقایق به مداحی پرداخت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کیانوش از داراب
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
رحیم جان منزل نو مبارک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
خدا روحت را با امام حسین(ع)محشور گرداند
سپاه کوار
-
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
خوشا به حال آنان که با شهادت به دیدار خداوند متعال حاضر میشوند انشا الله خداوند متعال روح این شهید بزرگوار را مورد رحمت قرار دهد و صبر جلی به خانواده این بزرگوار عنایت بفرمایید انشا الله
کوار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
0
خودشون میدونن نمیشه با ده یا 20تا سرباز کوار را کنترل کرد باز هم میرن نماز جمعه با زبون تهدید صحبت میکنن ولی امنیت با زبون تهدید درست نمیشه...