کد خبر: ۵۲۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

فرماندار کوار: مدیر پروازی نمی خواهیم، استثنائی هم وجود ندارد

مدیران ما باید از ساعت 7 صبح تا 7 صبح روز بعد حضور داشته باشند، ما مدیران کارمندی که فقط از 7 صبح تا 2 بعدازظهر حضور داشته باشند نمی خواهیم و همه ی مدیران باید در شهرستان ساکن باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان کوار با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز، مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان، رؤسای ادارات و سازمان ها و دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان کوار در محل فرمانداری برگزار گردید.

داریوش دهقان سرپرست فرمانداری کوار در سخنانی ضمن تبیین شرایط دو دهه اخیر کشور، رمز عزت ایران اسلامی در برهه حاضر را حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه دانست و افزود: اگر این روحیه گرفته شود هیچ چیز باقی نخواهد ماند و دشمن به دنبال همین است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود، مدیریت و مسئولیت داشتن در این نظام را یک توفیق الهی دانست و در تذکری به مدیران شهرستان گفت: مدیران ما باید از ساعت 7 صبح تا 7 صبح روز بعد حضور داشته باشند، ما مدیران کارمندی که فقط از 7 صبح تا 2 بعدازظهر حضور داشته باشند نمی خواهیم و استثنائی هم وجود ندارد ضمن اینکه همه ی مدیران تا لحظه ای که در این شهرستان هستند مورد حمایت صد در صدی بنده قرار دارند.

فرماندار کوار همچنین افزود: ما مدیر پروازی هم نمی خواهیم و همه ی مدیران باید در شهرستان ساکن باشند.

در ادامه این جلسه از تلاش های مهندس عزیزی مدیر سابق اداره برق شهرستان تقدیر و مهندس ابوالوردی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی گردید و شاکری به عنوان مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان که چند ماهی است فعالیت خود را آغاز نموده است رسماً معارفه گردید.

از نکات قابل توجه و تقدیر این جلسه می توان به برگزاری جلسه در ساعت غیر اداری و سر ساعت تعیین شده اشاره نمود و امیدواریم دیگر ادارات و سازمان های شهرستان نیز از این رویه تبعیت نمایند و جلسات خود را در ساعات غیراداری برگزار نمایند، البته از حاشیه های این جلسه نیز می توان به عدم حضور به موقع بعضی از مدیران شهرستان که گویا با این روند نامأنوس بوده اند اشاره نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
0
داریوش دهقان فکر میکنه با این همه تبلیغت و رایزنی و .... می تونه بیاد و نماینده کازرون بشه خواب دیدی خیر بشه
فکر خدمت به مردم باش