کد خبر: ۵۳۵۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۳

عضو شورای شهر شیراز: نرخ های اخذ شده از مسافرین توسط شهرداری قانونی نیست

رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شواری اسلامی شهر شیراز گفت: مسافران و گردشگران وقتی به محل های اسکان و کمپ‌های مستقر مراجعه می کنند نباید با مشکلاتی مواجه شوند.
به گزارش شیــرازه، احمد رضا نقیب زاده رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شواری اسلامی شهر شیراز در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: مسافران و گردشگران وقتی به محل های اسکان و کمپ‌های مستقر مراجعه می کنند نباید با هیچ مشکلی مواجه شوند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نقش اسکان‌ها را مهم خواند و گفت: در سال جاری، بیش از پنج هزار نفر در محل کمپ زیبا شهر اسکان یافتند که نقش مهم این کمپ را می رساند.

وی با اشاره به رعایت نشدن استاندارد در کمپ‌‌ها ادامه داد: متاسفانه بعد از 3 سال بهره برداری از کمپ مذکور فضاسازی مناسبی صورت نگرفته است و علیرغم احداث سرویس بهداشتی جدید با 48 چشمه در این منطقه بر اساس استانداردها، کمبود سرویس های بهداشتی به وضوح دیده می شود.

نقیب زاده با اشاره به هزینه های دریافتی از مسافران در کمپ های اسکان مسافرین در شیراز گفت: هزینه اقامت یک شب در کانکس (سوئیت) 29 هزار تومان، برپایی چادر 14 هزار تومان و پانزده دقیقه حمام 3 هزار تومان می باشد که این قیمت ها مصوب شهرداری بوده و بنده شخصا به شهردار در این خصوص تذکر داده ام که هرگونه قیمت گذاری نیازمند نظر و مجوز شورا بوده و دریافت این مبالغ جنبه قانونی ندارد.

وی اشاره کرد: مسافران و زائرانی که در این کمپ ها حضور پیدا می کنند برای دریافت خدمات نسبت به کسانی که در خارج و به صورت فردی اقدام به برپایی چادر و اسکان می کنند قابل قیاس نیستند و باید سطح خدمات دهی بالاتر باشد.

منشی اول شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در کمپ های مستقرشده علاوه بر امنیت و آسایش، خدمات گردشگری به صورت نیم بهاء به مسافران و گردشگران ارائه می گردد.

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
0
آقای نقیب زاده فقط رئیس کمیسیون حمل و نقل هستند نه رئیس کمیسیون عمران هستند نه منشی اول شورا.
محمد مهدی عرب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
0
باسلام،خوب است اعضاء محترم شورای شهر که این قدر دلسوز مردم می باشند نظری هم نسبت به افزایش قیمت پارکینگهای سطح شهر داشته باشند که اگر گران نشود شاید درآمد شهرداری نیز دراین زمینه کمتر گردد.با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
0
خوبه هزار تومن بگیرن؟!
بعضی از اعضای این شورا برای حفظ وجهشون در بین مردم، هر حرف غیر منطقی رو مطرح می کنند!