کد خبر: ۵۳۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

آتشی که دامن آتش بیار معرکه را خواهد گرفت!

محور مقاومت در کشور سوریه توانست با ایستادگی در برابر این تهاجم ناجوانمردانه این روزها را به آخرین روزهای حضور تروریستها و تکفیریها پس از گذشت سه سال از حضورشان در سرزمین سوریه ،تبدیل نماید.

شیرازه: سه سال از نبرد سخت و خونین در کشور سوریه میگذرد. وقتی ناقوس جنگ در این کشور استراتژیک و همسایه رژیم غاصب صهیونیستی! به صدا در امد شاید کمتر کسی فکر میکرد این جنگ فرسایشی سه سال به درازا بکشد.

هجوم سراسری تروریستها و تکفیریها از سراسر جهان به کشوری با وسعت ۱۸۵۱۸۰کیلومتر مربع و حمایتهای مالی و تسلیحاتی و رسانه ای غرب بویژه آمریکا و اسراییل از این جریان متخاصم به جرم حمایت از محور مقاومت و ارائه یک مدل بدلی از انقلابهای سربرافراشته در خاورمیانه، این تصور را در ذهن همگان منعکس میکرد که کار بشار اسد و حکومتش حداکثر سه ماه به درازا خواهد کشید .

اما محور مقاومت در این کشور توانست با ایستادگی در برابر این تهاجم ناجوانمردانه این روزها را به آخرین روزهای حضور تروریستها و تکفیریها پس از گذشت سه سال از حضورشان در سرزمین سوریه ،تبدیل نماید .

ماجرای این ایستادگی و شکست جبهه غربی و متحدانش ابعاد گوناگونی دارد.

شاید بعدی که امروز غربیها و متحدانش را با یک چالش اساسی روبرو نموده و به یک دغدغه جدی برای آنان تبدیل شده ،تروریستها و تکفیریهای هستند که از مهد به اصطلاح تمدن در غرب دوره دیده بودند و برای به زمین زدن حکومت بشار اسد در یک میدان نبرد واقعی به میدان رفته و خونهای به ناحقی از زنان و کودکان و... بر زمین ریختند و روی شمر و سپاه عمر سعد را در تاریخ سیاه نمودند و امروز قصد رجعت به وطن نموده اند.

به موجب گزارشی که توسط مرکز بین المللی مطالعات افراط گرایی در دانشگاه لندن تهیه شده است، تروریست های اروپایی از آغاز بحران در سوریه یعنی اوایل سال ۲۰۱۱ تاکنون در حال جنگ با ارتش سوریه بوده دارای ملیت های اتریشی، اسپانیایی، سوئدی، آلمانی و انگلیسی هستند.

اغلب این افراد نیز تبعه انگیس هستند که تعداد آنها بالغ بر ۲۸ تا ۱۳۴ نفر است.

به موجب این گزارش، ۲۰۰ نفر از مجموع ۶۰۰ تروریست اروپایی متعلق به بلژیک، هلند و ایرلند هستند که ۷ تا ۱۱ درصد تروریست های خارجی در سوریه را تشکیل می دهند.

همچنین ۳۰ تا ۹۲ نفر از این تروریست ها از فرانسه راهی سوریه شده اند و ۱۴ تا ۸۵ نفر نیز تبعه بلژیک و ۱۰۷ نفر نیز تبعه هلند هستند.

بازگشت سرافرازانه!!!

این تعداد از افراد میدان دیده و کسانی که برگ سیاه جنایاتشان در تاریخ ثبت و ضبط شده و جز قتل و غارت و شهوترانی در پرونده سیاه اعمالشان چیز دیگری ندارند امروز به یک خطر بالقوه در کشورهای غربی تبدیل شده است.

کشف یک خوردوی بمب گذاری شده از خودروی یک فرد تکفیری در فرانسه بر این دغدغه جدی دامن زده که تروریستهای آزموده شده در یک میدان نبرد واقعی و این قاتلین بالفطره به زودی زود خود به عامل ناامنی و ترور و خشونت در کشورهای اروپایی تبدیل خواهند شد و آتش برافروخته شده توسط غربیها و سردمداران آنها دامن آنها را خواهد گرفت.

و البته این رابطه منطقی اشغل الظالمین بالظالمین است که همانگونه که تروریستها در سوریه پس از شکستهای پی در پی به بریدن سر یکدیگر مشغول شدند امروز پس از بازگشت به کشورشان نیز جز قتل و غارت خونریزی به کار دیگری مشغول نخواهند شد.

و این سرنوشت شوم تمامی جنایتکاران تاریخ است.

نویسنده :
امیر جاهدی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
زنده باد مردان مقاوم