کد خبر: ۵۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

برگزاری نمایشگاه «ژنو بدون روتوش» در سالگرد شهدای رهپویان وصال

به گزارش شیرازه مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز، که از حدود دو ماه پیش در راستای تبیین هر چه بیشتر توافقنامه ژنو، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان "ژنو بدون روتوش" نمود، سری جدید این نمایشگاه را در مراسم سالگرد شهدای رهپویان وصال در گلزار شهدا رونمایی نمود. این نمایشگاه که با همکاری کانون رهپویان وصال تدوین شده است، متشکل از عنوان های زیر می باشد:

1. گشت و گذاری در همین حوالی:آمارهایی از بی عدالتی های موجود در کشور

2. مشکل اصلی کجاست؟:آوردن پارامترهایی از نقاط ضعف ایران که مستقل از تحریم ها اقتصاد ایران را دچار مشکل کرده است.

3. بانک ها،اصلی ترین عامل نابسامانی اقتصادی(آیا تحریم ها مشکل اصلی اند؟):توضیحاتی پیرامون بانک و نقش بسیار مهم آن در فلج سازی اقتصاد ایران و آسیب های بسیار جدی که این سیستم بر اقتصاد ایران و مضاعف شدن فشار تحریم ها وارد کرده است.

4. تبعیض در به رسمیت شناختن حق طبیعی ایران:تحلیل بند 4nptدر مورد حقوق کشورهای عضو

5. غنی سازی 20 درصد به چه کار آید؟توضیحاتی راجع به غنی سازی 20 درصد و نقش آن به عنوان مهم ترین ابزار چانه زنی در مذاکرات

6. ژنو از زبان یک آنطرف آبی:نظرات تحیر برانگیز آقای کریستوف هوسترل،سیاستمدار و محقق آلمانی پیرامون توافقنامه ژنو

7. پروتکل الحاقی یا مجوز جاسوسی:توضیحاتی پیرامون پروتکل الحاقی

8. ژنو بدون روتوش:قسمت هایی از متن فکت شیت،تفسیر آمریکا از توافقنامه ژنو

9. ژنو بدون روتوش:14 "آیا میدانید" پیرامون توافقنامه ژنو

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز به یاری خداوند، در روزهای آینده این نمایشگاه را در معرض عموم قرار داده و در این راستا حاضر به همکاری با گروه های انقلابی و دغدغه مند شهر یا کشور خواهند بود.

همچنین در این مراسم که حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز حضور داشتند، علی جعفری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور، به ایراد سخنرانی با محوریت موضوع توافقنامه ژنو پرداختند.

نظرات بینندگان