کد خبر: ۵۷۲۲۸
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۳
«زنگ حساب شیرازه»

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: اگر اشتباه کردیم، عذرخواهی می‌کنیم

حمیدرضا آذری در چهارمین زنگ حساب سال 93 پاسخگوی سوالات شما مخاطبان محترم بود.

به گزارش شیرازه؛ «چهارمین زنگ حساب شیرازه» در سال 93 که هفته گذشته برای حمیدرضا آذری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به صدا در آمده بود، حالا با پاسخ‌های او به سوالات شما مخاطبان محترم مواجه شده تا این قسمت از زنگ حساب هم رو به اتمام باشد. آن چه در ادامه می‌آید، پاسخ‌های آذری است؛

1- آباده طشک که در حال ارتقا به شهرستان می‌باشد واقعا از نظرداشتن امکانات آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش محروم هست. با توجه به اینکه بزرگترین بخش استان فارس می‌باشد و جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در این بخش سکونت داردآیا نیاز نیست مدیریتی بسیار فعال و دلسوز در مدیریت آموزش و پرورش آباده طشک ریاست کند؟

در حال حاضر مدیر آموزش و پرورش آباده طشک منصوب و از نیروهای قدیمی و خوبی است و هرگاه وی بازنشسته شد نیروی کارآمدی منصوب می‌شود.

2- آیا تغییر همه نیروهای ادارات آموزش و پرورش از سیاست های اداره کل می‌باشد یا خیر؟ تغییرات زیاد و خالی کردن ادارات از نیروهای مجرب اشتباه می باشد و بازگشت نیروهای اداری با چندین سال دوری از تدریس برای مدارس نیز ضرر دارد.

خیر، تغییر همه جزو سیاست‌های ما نیست و همه تغییر نکردند؛ میزان تغییر در پست‌های سازمان آموزش و پرورش به نسبت کل این سازمان کمتر از 10 درصد است. برخی تغییرات به علت بازنشستگی نیروها بوده و تعداد اندکی هم استعفا داده‌اند و در بقیه موارد هم ضرورت داشته است که تغییر و جابه‌جایی انجام شود؛ جابه‌جایی نیروها هم ضرورت دارد چراکه همیشه نمی‌توان یک نیرو را در یک پست نگه داشت.

3- رابطه اعتدال و انتصابات در آموزش و پرورش را روشن نمایید؛ واقعا نیروهاى انتخاب شده به درخواست حضرت آقا انقلابی‌تر، متدین‌تر عزل شده و منصوبین را براى قضاوت در سایت آموزش پرورش قراردهید!

اگر به موضوع سیاسی نگاه کنیم یعنی قبل از ما شایسته‌سالاری و انتخاب بدون سیاست‌زدگی بوده است و همه انتخاب‌ها با شاخص‌های مشخص و معیارهای حرفه‌ای انتخاب شده است. اعتدال یعنی کاری که ما در سازمان انجام می‌دهیم؛ اگر به گذشته نگاه کنیم که باید تغییرات بیشتری انجام می‌دادیم.

شما به صورت تصادفی از هزار نفر از کارکنان نواحی و معلم‌ها در رابطه با قبل از انتصاب ما و بعد از انتصاب ما افکارسنجی کنید، هر نتیجه‌ای که حاصل شد ما قبول داریم.

4- چرا در انتصاب ها از نمایندگان دستور می گیرید؟

با نمایندگان تعامل مثبت داریم؛ اگر پیشنهاد آن‌ها با شاخص‌های ما همخوانی قابل توجهی داشته باشد، استفاده می‌کنیم و موارد بسیار زیادی هم بوده که به دلیل اینکه با شاخص های ما همخوانی نداشته است، استفاده نکردیم.

5- چه برنامه ای برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر کوار دارید؟

از کوار بازدید داشتم؛ هم کمبود فضای آموزشی دارند و هم امکانات و وسایل کمک آموزشی کم دارند که باید در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت رفع کمبودها را پیش‌بینی کنیم ضمن اینکه در کوتاه مدت هم اقداماتی در حال انجام است.

6- با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در 12 اردیبهشت امسال در صحبت‌هایی بیان نمودند که انتصابات در آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد، اما در عمل مشاهده شده که مدیر آموزش و پرورش برخی شهرها نظیر اوز، جویم و ... فقط به دلیل سیاسی تغییر یافته اند.

مقام معظم رهبری فرمودند نباید سیاسی باشد یعنی در گذشته هم نباید سیاسی می‌بود و این جمله‌ای برای همیشه است. اتفاقا در دو منطقه مذکور اینگونه نگاهی که صرفا افراد سیاسی را انتخاب کنیم، نداشتیم ضمن اینکه در برخی شهرستان‌ها هم افراد اصولگرا را انتخاب کردیم، همچنین باید توجه داشت که افراد منصوب شده نگاه و سیاست‌های دولت را قبول داشته و با دولت هماهنگ باشند.

7- شنیدیم فردی به‌نام آقای غ که از اعضای ستاد میرحسین موسوی در سال 88 بوده و هم اکنون نیز از اصلاح طلب های تندرو می باشد، قرار است رئیس دانشگاه فرهنگیان شود. آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست اعتدال دولت تناسب دارد؟

نمی‌دانم منظورشان از آقای غ کیست و در حال حاضر هم برای تغییر روسای دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ای نداریم و روسای انتخاب شده هم مقبولیت زیادی دارند که این مورد را می‌توانید از دانشجویان نظرسنجی کنید، نتیجه هرچه شد ما قبول داریم.

8- در سال فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی چقدر هزینه به امور فر هنگی و پرورشی اختصاص می‌دهید؟

بیشترین اعتبارات آموزش و پرورش صرف حقوق فرهنگیان می‌شود و متاسفانه برای فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و تعمیق باورهای دینی اعتباری در حد ناچیز اختصاص داده می‌شود.

9- در تمام دنیا مدارس در محله‌های مناسب از نظر کارشناسی احداث می‌شوند اما در شیراز اکثر مدارس بر رو خیابان اصلی یا کوچه پر ازدحام ساخته می‌شوند که باعث حوادث و مزاحمت همسایگان میشود و هنگام تعطیل هم راه بندان با دو تا دست انداز که باعث مزاحمت می‌شود.

36 سال است که این اتفاق افتاده است؛ باید در مکان‌هایی که تراکم جمعیت وجود دارد، مدارس مناسبی بسازیم تا از رفت و آمد دانش‌آموزان به مرکز شهر و خستگی آن‌ها و برخی آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

10- یکی از معلمان بخش مشهدمرغاب که شما هم به خوبی وی را می شناسید چندین سال است که با توجیه غیر قانونی عضویت در شورای شهر قادرآباد واینکه به دنبال رفع مشکلات منطقه می باشد از گرفتن پست خودداری می کند و ایشان از آموزش وپرورش حقوق می گیرد و این کار باعث ناامیدی و دلسردی معلمانی که با زحمت در روستاها ومدارس مشغول انجام وظیفه می باشند شده است. لطفا رسیدگی کنید.

به این مورد رسیدگی می‌شود؛ باید گفت70 هزار معلم داریم و اکثر اعضای شورای شهر شهرستان‌ها از بین معلمان هستند.

11- توجیه داشتن یک مجتمع آموزشی غیردولتی متعلق به شخص شما به نام علم و زندگی واقع در بلوار فرهنگ شهر به مدیریت یکی از روسای نواحی اسبق آموزش و پروش شیراز که شهریه های بین 5 تا 8 میلیون تومانی، آن‌هم جهت مقطع ابتدایی دریافت می کنند واقعا چیست ؟

اکنون هزینه ثبت‌نام با کلاس‌های فوق‌العاده دو میلیون تومان می‌باشد. شما به عنوان نماینده من به صورت ناشناس بررسی کنید اگر هرکس8 میلیون تومان داده همه پول را برمی‌گردانم.

12- مدیر مجتمع امام هادی با عملکرد ضعیف خود باعث ایجاد اختلاف و دو دستگی بین فرهنگیان منطقه شده بطوری که هیچ فرهنگی و دانش‌آموزی از دست ایشان رضایت ندارد و نتیجه افت تحصیلی و آسیب های بسیاری که به دانش اموزان این منطقه وارد شده است جدا تقاضای رسیدگی ونظارت بر این مجتمع را داریم.

این مورد پیگیری می‌شود.

13- داس قلع و قمع نيروهاي ارزشي كي از كار مي افتد؟

اصول و مرام ما نیست که به گذشته برگردیم اما نباید این نجابت باعث شود که از خودمان دفاع نکنیم؛ 285 پست سازمانی را در سال 1384 تحویل دادم، ببینید چند نفر در این پست‌ها باقی ماندند و در 8ماه گذشته چند تغییر داشته‌ایم. سایت شیرازه تحقیق و بررسی کند به هرنتیجه‌ای رسید من قبول می‌کنم.

در جامعه با مشکلات اجتماعی بسیاری روبرو هستیم که هیچ کس هم مسئولیت آن را نمی‌پذیرد لذا معتقدیم ارزشی و انقلابی بودن با شعار و حرف‌زدن تحقق پیدا نمی‌کند. ارزشی و انقلابی کسی است که دلسوز نظام باشد، منافع جمع را بر منافع فردی مقدم بشمارد و بتواند برای مردم گام‌های مثبت و اثرگذاری بردارد به گونه‌ای که مردم در پایان سال جاری که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده اند، احساس کنند که بخش قابل توجهی از شعار سال محقق شده است.

روحیه ما اینگونه است که درخصوص مسائل ارزشی و انقلابی هر روز به دنبال اثبات خودمان نیستیم ولی ما بیشترین همکاری را در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه و مسابقات قرآن دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور داشتیم.

14- مدارس ایثار گران و بزرگسالان قادرآباد به مراکزی برای فروش مدرک تحصیلی تبدیل شده اند.حتی از نقاط دیگر استان هم برای گرفتن مدرک به اینجا مراجعه می‌کنند و با دادن پول به راحتی مدرک تحصیلی دریافت می کنند. لطفا نظارت بیشتری بر فعالیت این گونه مدارس داشته باشید.

این موضوع بررسی و رسیدگی می‌شود.

15- چرا باید ثبت نام‌های پولی در مدارس فرهنگیان آنقدر گسترده باشد که خود فرهنگیان نتوانند فرزندانشان را در مدارس ثبت نام کنند؟ متاسفانه خبرهای موثق (از دوستان اداره کل) حاکی از آن است که در برخی مدارس تنها 30 درصد ظرفیت را به فرهنگیان آن‌هم با قرعه کشی اختصاص داده و در بقیه موارد با شهریه های 5-6 میلیونی ثبت نام انجام می‌شود.

اگر قرار باشد که تمام ظرفیت مدرسه را به فرزندان فرهنگیان اختصاص دهیم، چگونه جوابگوی بقیه مردم باشیم؟ یکی از ایراداتی که اداره کل بازرسی استان فارس مطرح کرده این است که چرا سازمان آموزش و پرورش، طرح آدرس را اجرا نمی‌کند و یک مدرسه را به فرهنگیان اختصاص داده است؛ با این وجود ما روش بینابینی را در پیش گرفته‌ایم و 40 درصد ظرفیت مدرسه را به فرهنگیان و مابقی را به سایر مردم اختصاص داده‌ایم.

16- دستور دهید تا احکام با رتبه عالی فرهنگیان بازنشسته مهرماه 92 را صادر کنند.

این موضوع کشوری است و به تهران بستگی دارد؛ دست ما هم نیست.

17- به وزارتخانه و مسئولین حکومتی بفرمایید به داد معیشت فرهنگیان برسند خدا شاهده وضع مالی بسیاری از فرهنگیان خیلی اسفناک و زجرآور است و اصلا جوابگوی خرج و دخل خانواده خود نیستند.

درست است. آن‌ها وقتی خودشان را با شرایط کاری مشابه خود در سازمان‌های دیگر مقایسه می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که وضعیت آن‌ها قابل مقایسه نیست.

18- درپست هاي اداري ادارات تجديد نظر فرماييد به عنوان مثال اداره كوچكي مثل بيرم كه حدود3000دانش آموز دارد آيا نيازي به سه معاون اداره واين همه پست دارد.

کاملا درست است؛ باید در آینده در چارت تشکیلاتی ادارات بازنگری داشته باشیم.

19- در شهر آباده طشک سالن ورزشی آموزش و پرورش را به مراسم ازدواج اجاره می‌دهند در صورتی که بخش خصوصی در آباده طشک سالن بسیار زیبا با هزینه هنگفتی ایجاد کرده است. توضیح دهید؟

از لحاظ قانونی آموزش و پرورش می‌تواند مکان‌هایش را اجاره دهد اما به هرحال این مورد را رسیدگی می‌کنیم ببینیم شرایط چگونه است.

20- سرانجام بیمه های کارت طلایی به کجا رسید؟ هیچ درمانگاهی در شیراز و شهرستان‌ها کارت طلایی را نمی پذیرند در حالی که مبلغ آن هر ماه از حقوق کسر می گردد. آیا نمی توان آن را اختیاری کرد؟

داشتن بیمه طلایی اختیاری است و هدف از آن کاهش هزینه‌های خدمات بستری در بیمارستان‌ها است. قرارداد با بیمه ایران اول خرداد به پایان رسید بنابراین کارت بیمه طلایی به شکل سابق چاپ نمی‌شود و کسانی که در طرح ثبت‌نام کنند بر روی دفترچه آن‌ها برچسب می‌خورد. امروز آخرین مهلت ثبت‌نام فرهنگیان است که تاکنون 41هزار نفر فرهنگی ثبت‌نام کرده‌اند.

بازنشستگان هم تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ هستند و باید از طریق سازمان بازنشستگی پیگیری کنند.

21- پسر حضرتعالی در کدام مدرسه درس می‌خواند؟ دولتی یا غیرانتفاعی؟ می گویند شما یکی از مدیران ثروتمند دولت در فارس هستید ماشین شما چیه؟

پسرم دانشجو است و هیچ‌کدام از فرزندانم در مدرسه تحصیل نمی‌کنند؛ نمی‌دانم منظورشان از ثروتمند بودن چیست گرچه من از ثروت بدم نمی‌آید ولی زندگی من میانگین جامعه است.

22- برخی از مدیران انتصابی شما در شهرستان‌ها سابقه فعالیت سیاسی تابلو دارند، چرا این مدیران را منصوب می‌کنید؟

مصادیق را اعلام کنید تا علت را بیان کنیم.

23- چه تعداد از مدارس استان کپری هستند؟ چه تعداد از مدارس استان دختر و پسر مختلط است؟ آیا فارس با کمبود مدرسه مواجه است؟

به علت کاهش دانش‌آموز در برخی روستاهای دورافتاده و به‌ویژه عشایری مدارس مختلط در مقطع ابتدایی وجود دارد؛ متاسفانه به دلیل نبودن اعتبار برای اجرای طرح روستا مرکزی در سال 91 و 92 این مدارس افزایش داشته ولی با اجرای این طرح در سال 93 تلاش می‌کنیم تا تعداد مدارس مختلط را به حداقل برسانیم.

مدرسه کپری نداریم اما مدارس فاقد استاندارد و فرسوده وجود دارد که نیاز به اعتبار دارد درحالی که جالب است بدانید اعتبارات عمرانی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش در مجموع جوابگوی احداث 5مدرسه بزرگ و استاندارد هم نیست.

24- چرا آموزش و پرورش یکی از نهادهای انقلابی را سیاسی کردید؟ برخی از معاونین شما کاملاً آشکارا فعالیت سیاسی می‌کنند. هفته گذشته یکی از همین دوستان شما در سپیدان حسابی از خجالت دولت قبلی درآمد.

آقای قجری اصلا اصلاح‌طلب تابلودار نیست وی از عملکرد نه تنها دولت قبل بلکه از عملکردها طی 16 سال قبل انتقاد کرده بود. آنقدر که امروز اصولگرایان شناسنامه‌دار با سوابق روشن از دولت قبل انتقاد می‌کنند، دولت فعلی به آن اندازه انتقاد نمی‌کند؛ سخنان حدادعادل و احمد توکلی در سه روز گذشته کاملا مبین این موضوع است.

معتقدیم در دولت گذشته از اصولگرایانی که سوابق روشن انقلابی و جبهه داشته‌اند و قبل از انقلاب هم دارای سوابق ممتازی بوده‌اند نه فقط استفاده نشد بلکه آن‌ها هم در تصمیم‌گیری‌های کلان نقشی نداشته‌اند.

سایت شیرازه را هر روز می‌خوانم، سایت اصولگرا و خوبی است اما نمی‌توان گفت که خط و ربط‌دار نیست؛ این سایت می‌تواند موثر باشد مشروط به اینکه به منافع شیراز بیاندیشد و از کسانی که خوب کار می‌کنند، حمایت کند ضمن اینکه اگر انتقادی هم وجود دارد ابتدا با مسئول مربوطه صحبت کنند و اگر مشکل حل نشد سپس موضوع را رسانه‌ای کنند هرچند هیچ ابایی از انتقاد نداریم و همانطور که دولت به‌خاطر کمک‌های غیرنقدی عذرخواهی کرد؛ هرجا اشتباه کردیم، اشتباهمان را قبول و عذرخواهی می‌کنیم. معتقدیم دولت هرجا اشتباه کرد باید گوشزد کنیم و دولت هم باید کاملا انتقادپذیر باشد.

دوست داریم با سایت شیرازه و سایر رسانه‌ها همکاری کنیم هرچند ممکن است روش‌ها و نگرش‌ها یکی نباشد اما باید با هم تمرین دموکراسی کرده و تعامل داشته باشیم؛ گرچه اکنون اصولگرایان به محدودیت معتقد هستند اما بنده معتقدم با محدودیت نمی‌توان نظام تعلیم و تربیت را شکوفا کرد بلکه با ایجاد مسئولیت و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان می‌توان موفقیت بیشتری به دست آورد چراکه دانش‌آموز باید بپذیرد که چه خوب است و چه بد است. معتقدیم باید تربیت را بر همه چیز مقدم بشماریم بنابراین برای تربیت دینی دانش‌آموزان از هرگونه کمکی دریغ نمی‌کنیم.

تنها چیزی که روح مدیران را آزده می‌کند، بیکاری دختران و پسران تحصیلکرده در خانواده‌هاست که متاسفانه تمام دغدغه پدران و مادران اشتغال فرزندان است. اگر ما با استفاده از منابع موجود درست برنامه‌ریزی کرده بودیم، بدون شک امروز این هجوم بیکاری که یکی از تهدیدهای جدی کشورمان است را شاهد نبودیم.

دولت تدبیر و امید باید با کار کارشناسی و تقدم منافع ملی بر منافع فردی و با صبر و حوصله و همچنین با شیب آرام به طرف بهبودی نظام اقتصادی- اجتماعی جامعه پیش برود. اکنون وضعیت جامعه مانند بیماری است که در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد که باید با برنامه‌ریزی و مراقبت ویژه به سوی بهبودی آن حرکت کنیم؛ به نظر می‌رسد علائم بالینی این مریض تقریبا به طرف بهبودی و مثبت‌شدن پیش می‌رود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ولیزاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
با سلام محضر برادر ارجمندم جناب آقای آذری
از سایت شیرازه به خاطر ایجاد این فضای پرسش وپاسخ واقعا ممنونم.
بنده پرسنل این اداره نیستم و اطلاعاتی هم از همه عزل و نصب ها ندارم و ایرادی هم ندارد که عده ای انتقاد به عزل و نصب ها داشته باشند اما انچه که بنده را واداشت که چند کلامی را بنویسم تلاش هایی بودکه جناب اذری در دوره مدیریتی قبل خود داشتند .بنده در ان زمان در شهر قائمیه دانش آموز بودم و جناب آقای خسرو مرادی(هرکجاهستند خداوند به ایشان عزت و طول عمر بابرکت عنایت کند انشالله)مدیر آموزش و پرورش شدند و واقعا تحولی شگرف در این شهر در بحث زیر ساخت های آموزشی ایجاد نمودند.انشالله جناب آقای آذری با همان درایت سابق مدیرانشان را انتخاب خواهند نمود تا با کار و تلاش مضاعف عقب ماندگی های استان در مباحث اموزش و پرورش جبران شود.
دوستان عزیز اینکه یک مدیر یا هر شخص عادی بعد از بازنشستگی یک فعالیتی را شروع کند بد که نیست اتفاقا بسیار خوب و ارزشمند است و ایرادی بر برادر عزیزمان نگیریم که مدرسه غیر انتفاعی دارید یا ماشینتان چیست؟وقتی این مجال خوب توسط سایت شیرازه که کاری بسیار مبتکرانه و ارزشمندی است ایجاد شده سوالاتی را بپرسیم که مفید فایده باشد.
به هر حال شایسته است از جناب آقای آذری به خاطر انتخاب ریاست محترم اداره اموزش و پرورش عشایر سیار فارس جناب آقای نجفی که از دانشمندان واقعی استان می باشند تشکر ویژه ای داشته باشم و همچنین انتخاب مردی با تلاش و پشتکار برای ناحیه یک آموزش و پرورش جناب آقای کیانی را هم تبریک بگویم انشالله ایشان همچون سابق پرتلاش و خستگی ناپذیر باشند.
از سایت شیرازه هم خواهش دارم این روند را با همین صداقت و شفافیت ادامه دهند و به همه عزیزانی که در این سایت زحمت می کشند تبریک صادقانه عرض می نمایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
در انتخاب اقاي اصغر غني در استهبان واقعا گل كاشتي
ناشناس
نکنه این ولیزاده معروف نوچه احمد زاده باشه!!!
ولیزاده
برادر عزیزم لطفا من هم می توانم خودم را ناشناس معرفی کنم و هر حرفی رابزنم اما ادب حکم می کند تا اینگونه رفتار نکنم .
خودتو شفاف معرفی کن
اشکنان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
با سلام خدمت آقای آذری درخصوص مدیریت آموزش وپرورش اشکنان پاسخی نداده اید
شهری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
تمام جوابها الکی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
1
دوستان اقای مرادی نباید برای ریس اموزش و پرورش قائمیه به اقای اذری فشار بیاورد که اقای م-ن را منصوب کند
قائمیه
با سلام
دوست ناشناس اصلا فشار برای منصب دادن به کسی شایسته نیست و شک نکنید اقای اذری همچین شخصیتی نداردوچون بدنه اموزش و پرورش را خوب می شناسد حتما نیروهای شایسته مد نظر دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
2
ذری عزیز از انتصاب فامیلی هم بگو ریس جدید ا.ز برادر داماد چه کسی است ایا شما واقعا ایشان را می شناختید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
آذري مرد سياست و حرفه اي است كسي از كارش و برنامه هايش سر در نمي آورد .
گراشی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
متاسفانه سوال بنده در رابطه با تاسیس مدارس سمپاد و نمونه دولتی در گراش را از ایشان نپرسیده اید.
محمد از آباده طشک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
درود بر شما
از جناب آقای مدیر کل و سایت شیرازه بسیار سپاسگذارم
امیدوارم جناب آقای دکتر آذری یک بازدید از آباده طشک داشته باشند.
اشکنان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
سلام آقای آذری چرا در مورد اشکنان پاسخی ندادید؟ نیاز به یک اقدام جدی است...خواهش میکنیم حداقل بررسی کنید
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
مدیرکل عزیز خواهشمندم نسبت به تغییر مدیرانی که مدت زیادی است در پست مدیریت هستند تسریع بفرمایید چرا که هرمدیر با ارائه کارهای خوب وبد تمام توانش را گذاشته وحال نوبت تفکر جدید است .. شهراشکنان نیز از قاعده مستثنی نیست چرا که علیرغم فعالیت های مدیریت آن نیاز است با تغییربه موقع درایام تعطیلات درجهت انتخاب مدیران مدارس،پست بندی ها و.... درجهت تعالی تعلیم وتربیت اقدام نمود.باتشکر
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
آقای آذری متاسفانه در روند تغییر مدیران مشکلی که وجود دارد این است که بعضی از مدیران که شایعه رفتن آن ها وجود دارد در مدت باقیمانده ازمسولیتشان دست به تغییر مدیران مدارس زده اند وافرادی که همسو وهمجهت با آنان هستند را تغییر داده اند اگر قرار است تغییرات انجام شود یا بخشنامه کنید یا نسبت به تغییرشان تسریع بفرمایید...اشکنان
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
آقای آذری. لطفا قیر وکارزین هم فراموش نفرمایید فر هنگیان بی صبرانه منتظر اقدام خداپسندانه شما هستند.
شهروند اقلیدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
1
باسلام خدمت مدیرکل فهیم و خوش فکر جناب دکتراذری خواستم بگم اتفاقات خوبی که در اقلید درحال انجام هست بی سابقه بوده مراسم روز معلم جشنواره خیرین یاد مرحوم مختاری تکمیل باشگاه و...همه از خوش فکری مدیر جوان اداره است امیدوارم شماهم حمایت کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
به عنوان یک فرهنگی جویمی از اقدام آقای آذری تشکر میکنم واز سایت محترم شیرازه نیز می پرسم:آیا می دانید که رئیس قبلی جویم فقط سه سال سابقه داشت وتازه رسمی شده بود وتغییر ایشان نیز خواسنه اکثر فرهنگیان وخصوصا شورای شهر جویم بود .رئیس جدید نیز از نیروهای مومن وشناخته شده بخش جویم هستند که 30 سال تجربه کا رآموزشی واداری دارند. این کجایش سیاسی است؟
کواری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
در سایت بهار کوار گزارش بازدیدتان از کوار گذاشته بودن.
نظر معلمان که با مشکلات در تماس ترند داده بودن. اما نه نیروهای شما و نه نیروهای قبلی آموزش پرورش کوار به اون نوشته ها پاسخی ندادند. لطفا بررسی کنید و مسئله را برایمان روشن کنید.
البته کوار ما چرخ آموزشی آن خوب می چرخید. تعویض مدیر با این کاری که مشاوران شما را مجبور به آن کردند پاسخ نخواهد داد. تمامی ذی نفوذ های قبلی که بومی هم بودند عطای این ادامه خدمت را به لقایش بخشیدند.و اداره ما یکبار دیگر به شرایط خدا حافظی زمان شریف زاده بر خواهد گشت. زیرا نیروهای انتصابی هیچ تجربه اداری ندارند. لطفا یک نظزی برای رضای خدا به این خداحافظی ها بیندازید. تا برای خروج بقیه تکرار نشود. بچه های ما چه گناهی کردند تا در هر تغییری تو وزارت باید با تجربه های کوار از پست ها فراری بدهند (با تعویض مدیر و آمدن مدیری مغرض و بدون تجربه اداری.)
مدیر یک واحد آموزشی هیچ آشنائی با امور و قوانین اداری ندارد. لطفا تغییرات را در اداری ها انجام دهید.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
بزودی نظر سنجی را علمی آماده میکنم در شیرازه میگذارم.
ببینم حاضرید آنچه میگوئید عملی کنید. البته اگر تا آن زمان باشید برروری آن صندلی.
بدانید. مشاورانتان صداقت کلامی ندارند.
دوستی میگفت آنچه ما به مشاوران مدیر کل میگفتیم. آنها عکس مطلب را به خودمان میگفتند. به همین خاطر ادامه خدمتم را در ان پست صلاح ندانستم تا چوبی را لای چرخ خدمت احتمالی آذری نگذارم. یا خیانتی به دانش آموزان نکنم. خواستید معرفیش می کنم. چون انسان با جرائتی تا با آذری صادقانه صحبت کند.
از دیار اقلید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
خدمت مدیرکل فهیم و ارزشمند سلام و عرض ادب
تلاش های شما در همراهی مدیریت آموزش و پرورش اقلید خصوصا تکمیل باشگاه فرهنگیان ستودنی است.مراتب ادب و تشکر جمع زیادی از فرهنگیان اقلیدی را پذیرا باشید و از مدیرآموزش و پرورش اقلید هم به جهت اجرای فرامین حضرتعالی و تلاش در جهت انجام امور محوله از طرف آن جناب قدردانی می نماییم
دوست
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
باسلام خدمت مدیرکل فهیم خواستم به عنوان یک شهروند اقلیدی واولیا دانش آموزخواهش کنم تسریع در اجرای پروژه هنرستان شهید یوسفی در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
با عرض سلام جناب آقای آذری ما نیروهای انتقال موقت آیا به این سازمان تعلق ندارم که اداره آموزش پرورش فسا ما را ذر قرعه کشی وام 5میلیونی قرارندادن خواهش می کنم دراین زمینه اقدامی به عمل آورید که حقی از ما ضایع نگرددبا کمال تشکر از شما
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳
0
با سلانم جناب آذری متاسفم برای جنابعالی چطوری با مدیریت آموزش و پرورش اقلید موافقید در صورتی که ایشان حتی یک روز هم مدیر مدرسه نبوده است به نظر شما کسی پا در سمت مدیریت مدرسه نگذاشته مدیر خوبی هست لطفا مردم را گول نزنیم