کد خبر: ۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 3 تیر

از دردهای پرستاران شیراز تا تعداد خائنان در اصناف!

به گزارش شیرازه؛ «افسانه» موضوع منطقه‌بندی استان‌ها را تیتر کرده. قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی به گروهی که استان فارس در آن قرار گرفته معترض است و گفته که نمایندگان این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهند کرد که فارس محور باشد نه زیرمجموعه. وی در مورد گروهی که استان فارس در آن قرار گرفته، گفته: «استان هایی که با یکدیگر در گروه های مختلف قرار گرفته اند، هیچ سنخیتی با هم ندارند». استان‌های فارس، اصفهان، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، هرمزگان و کهگیلویه‌وبویراحمد در یک گروه قرار گرفته‌اند که دبیرخانه این گروه نیز قرار است در اصفهان تاسیس شود. «رانت وارونه» عنوان یادداشت امروز است که موضوع سیستم پولی فعالیت صنفی را بررسی کرده و از آن به عنوان رانت وارونه یاد کرده است. خبر برگزاری یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) که قرار است در شیراز برگزار شود از جمله اخبار داخلی این روزنامه است. این جشنواره در چهار رشته مجسمه سازی، نقاشی، پوستر و نشانه برگزار خواهد شد.

«نیم‌نگاه» صحبت معاون حقوقی رییس جمهور را تیتریک خود کرده. استاندار به مراسم آغاز توزیع 5000 سبد کالای رمضانیه توسط سپاه فجر رفته. عکسی از حضور استاندار در این مراسم با صحبت وی تیتر شده که گفته: «توزیع سبد کالای محرومین، الگوی مناسبی برای توانمندان جامعه است». تا به امروز ندیده بودیم مطلبی با دو تیتر متفاوت آن‌هم در صفحه اول به چاپ برسد ولی نیم‌نگاه این رکورد را به نام خود زده. مراسم روز ملی اصناف با دو تیتر روی صفحه اول چاپ شده که در نوع خود بی‌نظیر است. «تا به امروز در میان اصنافیون خائن کمتر بوده است» و صحبت‌های استاندار در مورد تخلفات صنفی و صحبت سردار سجادیان که دو تیتر مجزا را تشکیل می‌دهند مربوط به یک مطلب است!

«خبرجنوب» جابجایی در شورای شهر شیراز را تتیر کرده. شبیر زارع خفری عضو شورای شهر، مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استان فارس شده و بنابراین جای خود را در شورا به کمال پاک‌فطرت یا افراسیابی خواهد داد. «زخم پنهان حوزه پرستاری فارس دهان گشود»؛ عنوان گزارش خبرجنوب از همایش بررسی جایگاه پرستاران در طرح تحول نظام سلامت است که از مطالب داخلی این روزنامه است. این همایش بهانه‌ای شده برای پرستاران تا دردهای خود را به گوش مسئولین برسانند و امیدوار به حل این مشکلات باشند. «بسیاری از مردم نه خانه دارند و نه می توانند گوشت و میوه بخرند» به نقل از استاندار در صفحه اقتصادی جاخوش کرده و مربوط به مراسم بزرگداشت اصناف می‌شود.


«عصرمردم» «حکم آیت الله مکارم شیرازی برای دفاع از عراق» را تیتر یک خود کرده. عکس مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه احمد بن موسی(ع) هم از دیگر مطالب صفحه اول این روزنامه است. «گلایه‌مندی رییس شورای شهر از مدیریت ارشد استان» عنوان داخلی عصرمردم است. حقدل در اعتراض به خروج یکی از اعضای شورای شهر گلایه کرده که چرا بدون در نظر گرفتن نظر شورا، یکی از اعضای شورای شهر را در یک پست مدیریتی منصوب کرده‌اند.

نظرات بینندگان