کد خبر: ۵۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۳

احداث بزرگترین مجتمع فرهنگی-ورزشی در جنوب فارس به همت خیر لارستانی+ تصاویر

یک دیواره صخره نوردی به ارتفاع 25متر امکان قدرت نمایی برای مدعیان تسخیر ارتفاعات دور از دسترس را فراهم خواهد ساخت.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از لادستان، مجتمع علمی، فرهنگی و ورزشی حاج ناصر منیری در زمینی به مساحت 6 هکتار واقع در لارستان، بزرگراه شهید دادمان در دست احداث می باشد که یکی از منحصر به فرد ترین مجتمع های موجود در ایران به لحاظ کاربردی و زیرساختی می باشد که شامل 7 بخش مجزا بوده و کلیه هزینه های ساخت وتجهیز آن توسط خیرارجمند لارستان حاج ناصر منیری تامین می گردد.

در این مجتمع سالن ورزشی 3000 نفره سرپوشیده ساخته می شود که بزرگترین سازه مجتمع ولارستان خواهد بود که شامل سالن مراسم به ظرفیت 2500 نفر، سالن بازی کودکان ، سالن پینت بال، مدرسه دو زبانه، نمازخانه و قرائت خانه می باشد.

گفتنی است سالن ورزشی که 8000 متر مربع ازسطح کل مجتمع را به خود اختصاص داده است در سه طبقه اجرا می گردد و در مجموع زیربنا آن 11000متر مربع را پوشش خواهد داد و در فضای مرکزی واصلی سالن ورزشی، 3000 نفر ازجوانان زیر سقفی با دهانه 75مترکه وسعت وگستره آن هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد بدون هیچ گونه مانع وستون به تماشای مسابقات داخل سالنی شامل فوتسال، هندبال ، والیبال، بسکتبال وکشتی و... خواهند نشست و این در حالی است که حدود 40نفر این مسابقات را از کافی شاپ مشرف به سالن و 50 نفر از محل ویژه وی آی پی و20 خبرنگار و گزارشگر از محل ویژه گزارشگران وحدودا 50نفر از معلولان وجانبازان عزیز از محل ویژه خود این مسابقات را به نظاره می نشینند.

همچنین همزمان با این رویداد نشاط آور ورزشی در دو رختکن مجزا از رختکن تیمهای داخل زمین تیمهاونفرات بعدی با به کار گیری سالن گرمکن و بدنسازی خود را برای مسابقه بعدی آماده میکنند و همزمان در قسمتهای دیگر ورزشگاه علاقه مندان کشتی در سالن مخصوص کشتی در طبقه سوم مشغول به تمرین وآموزش وعلاقه مندان ورزشهایی چون بوکس، تکواندو، جودو، پینگ پنگ و بدنسازی در سالن های ویژه پیش بینی شده در طبقات زیرزمین همکف واول مشغول به فعالیت می باشند.

همچنین یک دیواره صخره نوردی به ارتفاع 25متر امکان قدرت نمایی برای مدعیان تسخیر ارتفاعات دور از دسترس را فراهم خواهد ساخت.

در همین حال جکوزی واستخر جهت آب درمانی پذیرای استفاده کنندگان از این بخشها خواهد بود ضمن اینکه سالن تست بیومکانیک برای نخستین بار در چنین مجموعه ای تمامی حرکات بدن ورزشکاران را مورد انالیز قرار خواهد داد.

در چنین فضای حرفه ای ورزشی پایگاه قهرمانی در قسمتی از سالن با امکانات استعداد یابی ورزشی کلیه ظرفیتهای فردی افراد را مورد سنجش قرار خواهد داد.

داوران ومربیان در اتاقهای مخصوص خود به استراحت وبرنامه ریزی خواهد پرداخت ضمن اینکه سالن کنفرانس مطبوعاتی همواره پذیرای تیمهای خبر سازخواهند بود.

  کافی شاپ 4 بوفه فروش اغذیه 2 نمازخانه و 50 سرویس بهداشتی امکانات لازم جهت رفاه استفاده کنندگان را فراهم خواهند نمود.

4 راه خروجی اضطراری با اضافه شدن به ورودی اصلی در کوتاهترین زمان ممکن امکان تخلیه سریع سالن را میسر خواهند ساخت.


نظرات بینندگان