کد خبر: ۵۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۳

ستاد مردمی دفاع از حرم شهرستان خرامه بیانیه داد + متن بیانیه

بیانیه ستاد مردمی دفاع از حرم تشیع شهرستان خرامه پس از انتشار به امضای بسیاری از مردم ولایت مدار شهرستان خرامه رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، در پی اتفاقات اخیر کشور عراق و جنایات گروهک تروریستی داعش، ستاد مردمی دفاع از حرم تشیع در شهرستان خرامه، بیانیه ای را منتشر نمود که به امضای بسیاری از مردم ولایت مدار شهرستان خرامه رسید، متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین

بیانیه ستاد مردمی دفاع از حرم تشیع شهرستان فاطمی خرامه

«الَّذینَ قالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزادَهُمْ إیماناً وَ قالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ»

مؤمنان کسانى هستند که(چون) مردم(منافق) به ایشان گفتند: بی‌‌شک مردم(کافر مکّه)بر ضد شما گرد آمده(و بسیج شده)اند، پس از آنان بترسید، (آنها به جاى ترس) بر ایمانشان بیافزود و گفتند: خداوند ما را کفایت می‌‌کند و او چه خوب نگهبان و یاورى است.آل عمران آیه ۱۷۳

عمریست نمک پرورده ی روضه های اباعبدالله(ع) و روزی خور سفره ی مادرمان فاطمه ی زهرا(س) ایم، که چای روضه اش نهر عسل و نذری هیئت ها میوه ی بهشتی مان است. حال مشتی حرامی ، سینه زن و سینه چاک ثارالله(ع) را از سر بریده می ترسانند و نمی دانند که ما رویایمان سر سالم به گور نبردن است.

و امروز که پس از گذشت هزار و سیصد و هفتاد و چهار سال از کربلای حسین بن علی(ع) بار دیگر کفتارهای حرامی راه حرم محرمان سر الهی را در پیش گرفته اند و قصد دارند کربلای دیگری رقم بزنند، شیعیان عجم همندا با شیعیان تمام جهان نعره ی حیدری سر می دهند تا در طنین یا زهرا(س) شان لرزه بر اندام جهان بیافتد و این بار حماسه ی کربلا را با فتح خیبری در تاریخ ثبت کنند.

دنیا باید بداند گِل شیعه از باقیمانده ی گل ائمه ی اطهار(ع) سرشته است و خون علمداری شان اگر به جوش آید چنان طوفانی به پا خواهند کرد که داعش و هر حرامی دیگری که قصد حرم امیرشان را کند چنان به خاک می نشاند که تاریخ به خود ندیده است. خوارج نهروانی هم بدانند مرید امیرالمومنین(ع) اگر دست به تیغ نبرده از ضعف و زبونی نیست که اگر شمشیر از نیام بیرون کشد از نهروانیان به اندازه ی انگشتان یک دست نمی ماند و از شیعیان به اندازه ی انگشتان یک دست نمی رود.

هر آینه اگر اذن مولا و امیرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) ولی امر مسلمین جهان به اشارتی صادر شود از داعش و داعشیان جز نامی در تاریخ نخواهد ماند، کما اینکه صدام تکریتی هم اکنون پاره عکسی در دستان ته مانده ی حرامیان هم کیشش است.

امروز نیز با ذکر ” لبیک یا حسین (ع) ” بار دیگر با مولا و مقتدایمان حسین بن علی (ع) و یاران باوفایش تجدید بیعت می کنیم که در رکاب امام خامنه ای(مدظله العالی) از جان و مال خود برای دفاع از حریم شیعیان در سراسر جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

"ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع شهرستان خرامه "ضمن دعوت از همه دلسوختگان و جان برکفان طریق سرخ اهل بیت عصمت و طهارت (ع)از سراسر جهان برای پیوستن به جرگه مدافعان حریم تشیع  ، آمادگی همه جانبه خود برای مدد رسانی و پشتیبانی از حریم تشیع در کشور عراق شامل حریم فیزیکی ( عتبات عالیات و سایر اماکن متعلق به شیعه در عراق ) ، حریم انسانی ( شیعیان مظلوم عراق ) و حریم اعتقادی ( مبانی نظری و عملی شیعه ) در همه حوزه های مقدور شامل پشتیبانی فرهنگی ، رسانه ای ، لجستیکی و نهایتا بذل جان در این وادی سرخ را اعلام میدارد. 

کربلا حرم حق است و هیچ‌کس را جز یاران امام حسین(ع) راهی به سوی حقیقت نیست.

والسلام علی المجاهدین فی سبیل الله

ستاد مردمی دفاع از حرم تشیع شهرستان خرامه

نظرات بینندگان