کد خبر: ۵۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۳

کاستاریکا با حذف یونان تاریخ ساز شد

تیم ملی کاستاریکا با برتری مقابل یونان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد. خبرگزاری فارس: کاستاریکا با حذف یونان تاریخ ساز شد/ دیدار با هلند در یک چهارم نهایی
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز تیم‌های ملی یونان و کاستاریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی و تلف شده با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ضربات پنالتی، تعیین کننده برنده دیدار این دیدار باشد. در نهایت در ضربات پنالتی نیز تیم کاستاریکا با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و با برتری 6-4 در مجموع به جمع هشت تیم برتر راه یافت.
 
نیمه اول این دیدار چندان جذاب نبود و هر دو تیم با احتیاط خاصی مسابقه را دنبال کردند. 
 
با آغاز نیمه دوم کاستاریکا بر دامنه حملاتش اضافه کرد و در دقیقه 52 توسط برایان رویز به گل رسید. در ادامه این نیمه و در دقیقه 66 اسکار دورایت از کاستاریکا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا یونان به ادامه کار امیدوار شود. یونان با 10 نفره شدن کاستاریکا به حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه 90+1 توسط سوکراتیس مزد تلاش خود را گرفت و به گل تساوی رسید تا بازی به وقت‌های تلف شده و سپس ضربات پنالتی بکشد که در نهایت کاستاریکا در پنالتی به برتری 5-3 رسید و برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جام جهانی راه یافت.
 
این تیم در مرحله یک چهارم نهایی با هلند دیدار خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
نظرات بینندگان