کد خبر: ۵۷۸۲۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۳

فیروزآباد در رویای داشتن فرماندار؛ آقای استاندار به این وضعیت پایان دهید

آنچه مسلم است انتخاب فرماندار جدید روند پیشرفت امور را سرعت خواهد بخشید و فیروزآباد را از حالت نیمه تعطیلی خارج خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، جابجایی فرمانداران پس از روی کار آمدن دولت‌ها در کشورمان امری کاملا طبیعی و عادی است اما تاخیر بیش از حد در انتخاب نماینده ارشد دولت در شهرها به خصوص شهرستان‌ها، به مصلحت مردم و مجموعه نماینده عالی دولت نیست.

در حالی که تقریبا تمام شهرستان‌های فارس فرماندارن خود را در دولت تدبیر و امید شناخته‌اند و از این موضوع عبور کرده‌اند اما شهرستان تاریخی فیروزآباد با ظرفیت‌های عظیم کشاورزی و گردشگری در تب و تاب معرفی نماینده ارشد دولت است. اکنون با تاسف باید گفت ذهن بیشتر مردم به معرفی فرماندار مشغول شده و رویای داشتن فرماندار را دارند.

از رفتن جهانبخش بهمنی 40 روز می‌گذرد، مردم فیروزآباد از مسئولین ارشد استان می پرسند چرا باید انتخاب فرماندار یک شهرستان به یک معضل برای استانداری تبدیل شود؟ آنها می گویند تاخیر بیش از حد در انتخاب نماینده عالی شهرستان، با شعار «تدبیر» دولت یازدهم منطبق نیست؛ چرا که گفته اند تدبیر باید پیشه کرد و امید.

دکتر احمدی استاندار فارس در جریان سفر به این شهرستان جمله‌ای قریب به این مضمون گفته، فیروزآباد با بیست سال پیش هیچ فرقی نکرده و باید مسوولان دلسوز و کارامد در این شهرستان کار کنند و سرمایه گذارجذب کنند تا شهرستان پیشرفت کند.

گرچه در مورد عملکرد فرمانداران دو دهه اخیر فیروزآباد با توجه به وضعیت ویژه شهرستان نمی‌توان قضاوت قطعی داشت و سهم هر فرماندار را در پیشرفت یا پسرفت شهرستان مشخص کرد اما می‌توان این موضوع را در نگاه استانداران به فیروزآباد با آن ظرفیت عظیم گردشگری و کشاورزی پیگیری کرد که از حوصله این بحث خارج است و در زمان دیگری می‌توان به آن پرداخت.

فرماندار بازوی اجرایی دولت در شهرستان و موتور محرک پیشرفت هر شهر است. آنچه مسلم است انتخاب فرماندار جدید روند پیشرفت امور را سرعت خواهد بخشید و فیروزآباد را از حالت نیمه تعطیلی خارج خواهد کرد.

مردم شهرستان امیدوارند با تدبیر لازم و در سریع ترین زمان ممکن فرماندار فیروزآباد که برخوردار از سابقه درخشان، حسن شهرت، دلسوز، متعهد و ولایتمدار، آشنا به مبانی مدیریتی باشد، انتخاب گردد تا علاوه بر پاسخگویی انتظارات به حق مردم به حالت نیمه تعطیل بودن شهرستان پایان بدهد. فراموش نشود که از دست دادن زمان یعنی لطمه زدن به پیشرفت و تعالی فیروزآباد. لذا آب از دست رفته هرگز به جوی باز نمی گردد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علیرضا
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
اقای استانداراین اولین اقدام درطول تاریخ فیروزاباد است.حتمامستحضریدفیروزاباداززمان حضرت علی ع فرماندارداشته
ضد فتنه
استوار میمندی از فعالان ستاد میر حسین موسوی به سمت فرماندار فیروز آباد منصوب خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
دو حادثه تیر اندازی در سطح شهر فیروزآباد فقط در فاصله 3 روز آن هم نقاط شلوغ شهر در ماه رمضان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هم به بوشهر منتقل شده و منطقه فیروزآباد فرمانده نداره
بیش از یک ماه است که در فیروزآباد شورای تامین تشکیل جلسه نداده
شیدایی
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
فقط یه فرماندار باسواد وکارامد رو انتخاب کنند که به نفع مردم وشهر فیروزاباد باشه نه نمونه وامثال .... که یه سخنرانی هم نمیتونست بکنه و فیروزاباد رابه عقب برد و تنها فعالیتش این بود که ساختمان جدید فیروزاباد رابسازد که اونم بدون اعتبار همینطوری مونده دکتر احمدی استاندار محترم فارس ما مردم فیروزاباد یه فرماندارباسواد وکارامد میخواهیم.
حسانی خرم بید
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
بابا در این دولت که اصلا کاری نمی شود داشتن و نداشتن فرماندار فرقی نمی کند خوشحال به حالتان زیرا دیگه ندارید ولی ما که داریم دق مرگ شدیم
از شهر دهرم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
1
به فکر بخشدار برای دهرم هم باشید. ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
درآباده طشک حدود2سال است بخشداری با سرپرستی اداره می شود کجائی بابا
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
بابا دلتون خوشه برید بدون فرماندار خوش باشید مگه چکار برتون میکنه
علیرضا
United States of America
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
ایابعلت اختلاف نماینده و....بایدمردم تاوان بدهند اقای استاندار والله قیامت باید جواب بدید بخاطرعلی ع فردی کاردان وپاکدست وغیر حزبی رابفرستید تاجبران عقب ماندگیها شود
محسن علیزاده
Germany
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
میگن هروز نماینده یکی رو معرفی میکنه روز بعد میگه نه . اگه نماینده برش داشت تا حالا بکی رو گذاشته بود
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
مردم غيور فيروزآباد وميمند اتحاد اتحاد
رمز موفقيت فرماندار حمايت واتحاد مردم مي باشد