کد خبر: ۵۹۲۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
دبیر جامعه روحانیت شیراز:

شورای هماهنگی اصلاحات فارس رسمیت ندارد/ عاقبت تندروی‌ها نباید باعث خروج از دین شود

بیانیه شورای هماهنگی اصلاحات فارس با هدف زنده کردن مرده‌های سیاسی سال ۸۸ صادر شده است

به گزارش شیرازه حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری در گفتگو با نیسم در خصوص انتشار بیانیه شورای هماهنگی اصلاحات فارس در مورد وقایع روز قدس شیراز با اشاره به اینکه این شورا رسمیت ندارد، بیان کرد: شورایی که رسمیت ندارد مطرح کردن آن هم توجیهی ندارد. در بیانیه‌ای که توسط این شورای فاقد مجوز در روز قدس صادر شده مردم شیراز را عده‌ای تکفیری خوانده‌اند. در ابتدا باید به کسانی که این بیانیه را نوشته‌اند گفت که آیا معنی کلمه تکفیری را می‌دانند و اینکه این کلمه را به چه کسانی نسبت می‌دهند؟

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: تکفیری به گروه داعش نسبت داده شده و آیا شایسته است که کسی به هم وطن ایرانی و مسلمان خود نسبت تکفیری بدهد؟ این افراد بدانند که نباید اشتباه خود را با نسبت‌های بدتر یکی کنند. در این بیانیه سران اصلی فتنه یعنی موسوی و کروبی تحت عنوان یار امام و نخست وزیر امام مطرح شده‌اند. آیا اگر امام حیات داشتند رفتار آنان را قبول می‌کرد و با آنان برخورد نمی‌کرد؟ واقعیت این است که هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی که از ابتدا با امام بوده تا آخر هم با امام بماند، بلکه به فرموده خود امام(ره)، ملاک حال فعلی افراد است.

وی در خاتمه با بیان این نکته که بیانیه شورای هماهنگی اصلاحات فارس با هدف زنده کردن مرده‌های سیاسی سال 88 صادر شد، بیان کرد: عاقبت تندروی‌ها نباید به خروج از مرز دین منتهی شود بلکه باید به مرزها احترام گذاشت.

بنابراین گزارش، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس در بیانیه‌ای به ماجرای تیراندازی نمادین به تصاویر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی در راهپیمایی روز قدس شیراز واکنش نشان داده و از دردناک بودن این اقدام نوشته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
United States of America
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
2
آهان فقط گروههای فشار وابسته جناح تمامیت خواه رسمیت دارند!!!!!!!!!!!!!
مردم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
2
ما هم قبولشون نداریم
مردم