کد خبر: ۶۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/چهارشنبه 12 شهریور 1393

ازتصادف زنجیره‌ای در شیراز تا کارنامه قاضی‌القضات فارس

دیدار مردمی استاندار دستمایه اکثر روزنامه‌ها شده و همه از جنبه‌ی موضوع بیکاری به آن پرداخته‌اند.

به گزارش شیرازه؛ «خبرجنوب» تیتر یک خود را به استاندار اختصاص داده که گفته: «بیکاری، مهم ترین مشکل مردم فارس». استاندار این اظهارات را در حاشیه‌ی دیدار خود و مدیران دستگاه‌های دولتی با مردم عنوان کرده است. این روزنامه نگاهی به کارنامه‌ی کاری دکتر خداییان کرده که با تیتر «کارنامه قاضی القضات فارس» در صفحه اول خودنمایی می‌کند. دکتر خدائیان از ابتدای سال 1390 سکان‌دار قوه قضائیه در استان فارس شد و در طول این مدت کارنامه‌ی درخشانی از خود به جای گذاشت. شهردار صدرا در حاشیه‌ی تقدیر از دکتر خدادوست از احداث بیمارستان تخصصی و دانشگاه چشم پزشکی در شهر صدرا خبر داده که تیتر دیگر این روزنامه است.


«نیم‌نگاه» اما صحبت‌های نایب رییس مجلس در مراسم بزرگداشت شاهچراغ(ع) را تیتر یک خود کرده است. ابوترابی در جریان این مراسم میزان هزینه‌ی جاری سالانه‌ی کشور را مبلغی معادل 120 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است. وی در بخشی از صحبت های خود در مورد استیضاح وزیر ارتباطات گفته: «فعلا صحبتی در این راستا مطرح نیست». عکس امروز این روزنامه که با تیتر «بیکاری مهم ترین مشکل مردم استان فارس است» منتشر شده به دیدار مردمی استاندار و صحبت‌های وی در حاشیه‌ی آن مربوط می‌شود.


«عصرمردم» تمام و کمال از والیبال و پیروزی تیم ملی ایران در برابر آمریکا گفته است. صدر اخبار داخلی این روزنامه اما به سفر رییس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور به شیراز اختصاص یافته. کوروش پرند گفته: «در حوزه فنی‌وحرفه‌ای یک دلار سرمایه گذاری موجب 15 دلار ارزش افزوده می شود». وی همچنین از کسب عنوان چهارمی در هفت دوره حضور ایران در مسابقات مهارت جهانی خبر داده است.


«تغییر شماره تلفن های فارس آغاز شد» تیتر امروز «افسانه» است که به موضوع اجرای طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت از ساعت 22 امروز اشاره دارد. «تصادف زنجیره ای 15 خودرو در محور شیراز-مرودشت» تیتر دیگر این روزنامه است که با تعدادی عکس از این حادثه در صفحه اول به چاپ رسیده. به گفته‌ی این روزنامه طی این حادثه که در نزدیکی شیراز رخ داده، سه نفر مجروح شدند و عابران پیاده آسیبی ندیده‌اند. مصاحبه‌ای با مسئول امور چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مورد وضعیت صنعت چاپ در فارس و تعداد چاپخانه‌های فعال و غیرفعال در صفحات داخلی این روزنامه به چشم می‌خورد.


نظرات بینندگان