کد خبر: ۶۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳
با حضور مدیرعامل مخابرات صورت گرفت؛

افتتاح 20 طرح مخابراتی در بوانات فارس

محمودی : تلاش شرکت مخابرات بر این است که هزینه های مردم و مشترکین عزیز را کاهش دهد.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات فارس، دکتر زارع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان 20 طرح مخابراتی اداره مخابرات بوانات افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمودی مدیر عامل شرکت مخابرات فارس در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امروز 20 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در شهرستان بوانات افتتاح و به بهره برداری رسید که ان شاء الله مبارک مردم خوب این شهرستان باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات فارس در مصاحبه با حرف رسا گفت: طرح فیبر نوری شهرستان بوانات تقریبا تکمیل شده و امروز هم کافوی تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت شهرک مهر را در دستور کار داشتیم و به بهره برداری رسید.سایت تلفن همراه شهر کره ای بخش سرچهان و چندین طرح دیگر که امروز افتتاح شد.

محمودی افزود : تمام تلاش شرکت مخابرات بر این است که هزینه های مشترکین و مردم عزیز کاهش یابد و در همین راستا طرح همکد سازی استان را در شهریور کلید زدیم و کد تمام شهرستانهای استان حذف شد،هزینه تماس تلفن های ثابت کم شد و هزینه مکالمه تلفن ثابت در استان در هر دقیقه 30 ریال رسید و خارج از استان نیز هر دقیقه 330 ریال کاهش یافت.

مدیر عامل شرکت مخابرات فارس از تعامل نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با مجموعه مخابرات اشاره کرد و گفت :با تعامل خوبی که با نماینده داریم بر آن هستیم که مشکلات پوشش تلفن همراه در شهرستان بوانات و نقاط کور در جاده ها را به حداقل برسانیم.

محمودی به طرح های در حال اجرا در شهرستان بوانات اشاره کرد و افزود: در بوانات طرح های بسیار خوبی چون سایت های تلفن همراه ، ایستگاه گردنه میدان و پوشش شبکه، تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در حال اجراست که ان شاء الله هر چه سریعتر شاهد افتتاح این طرح ها خواهیم بود.


نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان