کد خبر: ۶۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

سردار گزنی: برپایی بیمارستان صحرایی در خنج، برای تحکیم وحدت بود

اعتقاد ما این است که وحدت شیعه و سنی را تحکیم ببخشیم. سپاه و بسیج معمولاً در این زمینه پیش قدم بوده و به واسطه همین رسالت، این طرح در شهرستان خنج انجام شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در حاشیه حضور خود در مراسم اختتامیه بیمارستان صحرایی محمد رسول الله (ص) سپاه در شهرستان خنج، در پاسخ به این سؤال که چرا سپاه فجر، طرح بیمارستان صحرایی را در شهرستان خنج برپا نموده، گفت: یکی از رسالت های سپاه و بسیج این است که خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی به مناطق محروم ارائه نماید. بر اساس همین رسالت، سپاه در هفته دفاع مقدس پیش بینی نمود که این طرح اجرا شود اما با چند روز ﺗﺄخیر در شهرستان خنج برگزار شد. احساس کردیم از بین مناطق جنوب استان، شهرستان خنج برای این کار انتخاب شود به جهت اینکه بیشترین جامعه اهل سنت ما در این شهرستان بوده و همچنین یکی از نقاط محروم استان نیز می باشد.

یکی از دلایل برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان خنج، تحکیم وحدت شیعه و سنی بوده است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در رابطه با وحدت تشیع و تسنن در شهرستان خنج و دارا بودن نماد وحدت در استان توسط این شهرستان، گفت: وحدت شیعه و سنی موضوعی است که مقام معظم رهبری همیشه بر آن ﺗﺄکید دارند و خدای نکرده ما نباید عملی انجام دهیم که باعث خدشه دار شدن این موضوع اساسی مسلمانان شود.

سردار گزنی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی برپایی بیمارستان صحرایی سپاه در شهرستان خنج نیز همین موضوع بوده است. اعتقاد ما این است که وحدت شیعه و سنی را تحکیم ببخشیم. سپاه و بسیج معمولاً در این زمینه پیش قدم بوده و به واسطه همین رسالت، این طرح در شهرستان خنج انجام شد.



نظرات بینندگان