کد خبر: ۶۲۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۳

امام جمعه ممسنی برای همیشه از این شهر رفت/ نورآبادی‌ها نشان دادند بد بدرقه نیستند

امام جمعه شهرستان نورآباد بعد از نماز جمعه این هفته ممسنی از مردم خداحافظی کرد
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، بسیاری معتقدند که مردم ممسنی در برخورد با مدیران و مسئولین خوش استقبال و بد بدرقه هستند و وقتی که مدیر جدیدی معرفی می شود به گرمی از او استقبال می کنند اما وقتی مدیری تودیع می شود به دلایل مختلف از جمله عدم برآورده شدن انتظارات به خوبی او را بدرقه نمی کند. این موضوع در زمان جابجایی نمایندگان بسیار به چشم می خورد. مردم ممسنی اما نشان دادند که این‌گونه نیست و اگر مسئولی به وظیفه خود به خوبی عمل کند به گرمی او را بدرقه خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان بعد از نماز جمعه این هفته ممسنی از مردم خداحافظی کرد و به مسئولیت خود در شهرستان پایان داد مردم نیز در تجلیل و تقدیر از خدمات و فعالیت های حجت الاسلام مهدی رحمانی با حضور پرشور در نماز جمعه، وی را بدرقه کردند. این حرکت مردم نشان داد که آنها همواره قدردان مسئولین خدوم و متعهد هستند.

حجت الاسلام رحمانی در خصوص خداحافظی خود گفت: در  13 آبان سال 90 به عنوان امام جمعه شهرستان معرفی شدم و از آن زمان همواره تلاش کردم که فرهنگ دینی را ترویج دهم و از ولایت و انقلاب دفاع کنم.

وی افزود: از مردم و مسئولین شهرستان خواستارم با امام جمعه آینده شهرستان همکاری و تعامل داشته باشند ایشان هنوز معرفی نشده اند و در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

رحمانی در ادمه اظهار داشت: مسئولیت جدیدی را نپذیرفتم تا در شهر قم به ادامه تحصیل بپردازم.

امام جمعه شهرستان گفت: در دو سال گذشته شورای تامین شهرستان در سطح استان توانسته مقام های برتر را کسب کند و این نشان می دهد که ممسنی به امنیت خوبی رسیده است.

خداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpg

وی مهمترین عامل عقب افتادگی شهرستان را طایفه گرایی خواند و بیان داشت: راه نجات ممسنی از مشکلات دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ...  این است که مردم خود را از چنگال طایفه گرایی و روستا گرایی نجات دهند و نباید اجازه دهند طایفه گرایی رواج پیدا کند. طایفه گرایی، شایسته سالاری را نابود، نخبگان را بی انگیزه و نیروهای با ارزش را سست و ناامید می کند.

حجت الاسلام رحمانی افزود: مشکلات دینی و فرهنگی و غصه ها و درد های فراوانی در این شهر وجود دارد که باعث شده ممسنی بزرگ با آن پیشینه اش توسعه پیدا نکند که دلیل آن چیزی جز طایفه گرایی نیست.

وی ادامه داد: در این مدت نشانه هایی برای برون رفت طایفه گرایی و قومیت گرایی در شهرستان دیده ام و امیدوارم در آینده مردم با تدین خود و با عشق به اهل بیت، دست از طایفه گرایی و تعصبات بی جای طایفه گرایی خواهند کشید و این نقیصه را بر طرف خواهند کرد و شایسته سالاری به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

در ادامه تصاویری از خداحافظی رحمانی در نماز جمعه و بدرقه مردم را خواهیم دید:

خداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpgخداحافظی امام جمعه ممسنی حجت الاسلام مهدی رحمانی.jpg

برچسب ها: ممسنی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳
0
ای خاک بر سرت شیرازه که جرات نداری نظرات را بزنی؟