کد خبر: ۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳

دو قاتل فراری در خرامه دستگیر شدند

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی وسیع توانستند در یک عملیات غافلگیرانه، «ن ش» 57 ساله و «س ش» 43 ساله را در یکی از روستاهای شهرستان، شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان خرامه اظهار داشت: در پی نزاع دسته جمعی منجر به قتل سه نفر از اهالی روستای رحمت آباد زرقان و متواری شدن ضاربان، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی وسیع توانستند در یک عملیات غافلگیرانه، «ن ش» 57 ساله و «س ش» 43 ساله را در یکی از روستاهای شهرستان، شناسایی و دستگیر کنند.

رزمجویی به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد معضلات نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: این طرح با محوریت برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف آغاز شده که در این راستا 14 دستگاه موتور سیکلت توقیف و در راستای ایجاد امنیت پایدار، همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در خصوص پیشگیری از سرقت منازل هشدارهایی را ارائه کرد و بیان داشت: مقابل کلیه پنجره ها، نقاط نفوذ پذیر، نورگیر و ورودی دیوارهای کوتاه منزل حفاظ مقاوم نصب کنید، کلیه دربهای راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن سازید، از قراردادن نردبان و چهارپایه در کنار دیوار و داخل حیاط بپرهیزید.

وی افزود: درهای ورودی را طوری نصب کنید که فضای خالی زیر آن نماند، حفاظ دیوارها را طوری تعبیه کنید که اگر تیر چراغ برق، درخت یا ماشینی در کنار آن قرار داشت، سارقان نتوانند با بالارفتن از آن، از روی دیوار عبور کنند، در تمام ساعات شبانه روز، درب های ورودی و پارکینگ منازل به ویژه مجتمع های مسکونی بسته باشد.

نظرات بینندگان