کد خبر: ۶۵۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۳

قهرمان المپیک لندن: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) خط قرمزهای اصلی ما مسلمانان هستند

نخبگان ورزشی استان فارس ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات، خواستار برخورد جدی با عاملان آن شدند.
به گزارش شیرازه  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به دنبال انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) در نشریه طنز "شارلی ابدو" فرانسه، خشم جهان اسلام را دربرگرفته است و بسیاری به انتقاد از چنین حرکت توهین آمیزی پرداخته‌اند.

امید نوروزی قهرمان المپیک و عضو شورای نخبگان بسیج ورزشکاران فارس در این مورد گفت: دین اسلام دین صلح و دوستی و برادری است . جنایاتی که به اسم آزادی بیان در رسانه های غربی انجام می شود را شدیدا محکوم می کنیم. پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) خط قرمزهای اصلی ما مسلمانان هستند.

صمد زارع بازیکن سابق فجر سپاسی و برق شیراز و عضو شورای نخبگان بسیج ورزشکاران فارس نیز بیان داشت: برای ما مسلمانان لازم است که در مقابل چنین اعمال قبیحی عکس العمل نشان دهیم و آنرا محکوم کنیم و خشم و نفرت خود را نسبت به چنین اعمال زشتی اعلام نماییم.

همچنین ستار زارع بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه برق شیراز ضمن محکوم نمودن این اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو اظهار داشت: مدیران این نشریه با این اقدام به احساسات دینی مسلمانان جهان اهانت کرده و حقارت خویش را نشان دادند. سنت پیامبر اسلام (ص) و سیره ائمه اطهار (ع) صلح و برادری است و متاسفانه این گونه اقدامات صرفا جهت اسلام هراسی در جهان است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳
0
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذالك