کد خبر: ۶۵۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

شاغلام پیروانی در گفتگو با شیـــرازه: کی‌روش باید برود

غلامحسین پیروانی سرمربی پیشین شیرازی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که بعد از ناکامی ایران در مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا، کارلوس کی‌روش نباید در تیم ملی بماند.
به گزارش شیرازه غلامحسین پیروانی درمورد شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: ما در هر صورت نباید به عراق می‌باختیم. من فکر می‌کنم عراقی‌ها در حفظ توپ بهتر از ما عمل کردند، هرچند که تیم ما از اخراج پولادی ضربه خورد. ما خوب بازی نکردیم و از طرفی فکر می‌کنم نبود یک مربی ایرانی در کنار کی‌روش کاملاً تأثیرگذار بود.

وی در ادامه افزود: یک زمان اوفارل هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت که قهرمان آسیا شدیم. او آن زمان از تجربیات حبیبی، مهاجرانی، یاوری، صالح‌نیا و ... استفاده کرد و از این موضوع بهره لازم را برد. کی‌روش باید یک مربی ایرانی را کنار خود حفظ می‌کرد. به هر حال بازیکنان ایران احساسی هستند ولی نمی‌دانم چرا یک مربی ایرانی هم در کنار کی‌روش باقی نماند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان ضمن تأکید بر اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان باید جوان‌تر شود، خاطرنشان کرد: ما در این بازی‌ها فوتبال زیبایی به نمایش نگذاشتیم و فکر می‌کنم هیچکس نمی‌تواند باخت مقابل عراق را هضم کند. با این حال انتقادها باید منطقی باشند و نباید از روی بغض و کینه انتقاد کنیم. فکر می‌کنم از این به بعد فضای کار کردن برای کی روش سخت خواهد شد. شما دیدید زمانی که تیم ملی با مربیگری قلعه‌نویی مقابل کره‌جنوبی حذف شد چه بلایی سرش آوردند. فکر می‌کنم درمورد استفاده از مربیان ایرانی یکدل نیستیم و این وضعیت باید تغییر کند.

پیروانی افزود: اگر قرار است برای مربی خارجی میلیونها دلارهزینه شود ونتیجه ای نداشته باشد بهتر است از مربیان ایرانی با همیت و همدلی استفاده کنیم ضمن اینکه با مربیان ایرانی به مراتب فوتبال چشم نوازتری بازی می کردیم.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یک شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
0
داش غلام این آقا بهتر است بیاید از درخشان یا قلعه نویی استفاده کند واقعا
کدام از آنها این همه روی تیم ایران غیرت داشتند
خدا کند فیفا رای به نفع تیم ایران بدهد
مردم برای جوانان وطنمان دعا کنند
حق آنها بیش از این بازی بود