کد خبر: ۶۶۷۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

722 کیلوگرم انواع مواد مخدر در داراب کشف شد + تصاویر

در عملیات های جداگانه ای مقدار 289 کیلوگرم تریاک، 433 کیلوگرم حشیش و 30 گرم انواع مواد مخدر دیگر کشف شده است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده منطقه انتظامی شهرستان داراب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان، پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محورهای فرعی و اصلی ورودی شهرستان داراب از سمت هرمزگان و کرمان انجام شد.

وی افزود: در عملیات های جداگانه 48 ساعت گذشته بیش از 722 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان کشف و ضبط شد.در عملیات های جداگانه ای مقدار 289 کیلوگرم تریاک، 433 کیلوگرم حشیش و 30 گرم انواع مواد مخدر دیگر کشف شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح مبارزه با مواد مخدر و خرده فروشان کوتاه مدت نخواهد بود، تاکید کرد: در این عملیات تعداد 50 نفر دستگیر و تعداد 7 دستگاه خودرو توقیف شدند. این طرح به صورت مستمر و با قاطعیت تمام در مسیرهای مورد نظر اجرا خواهد شد.

محمود بهرامی دادستان شهرستان داراب گفت: شب گذشته در عملیات مشترک نیروی انتظامی و بسیج تعداد سه نفر از خرده فروشان مواد مخدر صنعتی در یکی از روستاهای داراب دستگیر و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در ورودی داراب از سمت هرمزگان گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان نقاط مختلف شهرستان نیز با قوت در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
0
برکت
ناشناس
Germany
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
0
داراب دروازه ورودی استان فارس است و طبیعی است که مواد مخدر زیاد در آن کشف شود و ربطی به داراب و دارابی ندارد.
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
0
اینجا فقط نیروهای امنیتی سپاه حکومت میکنند هر شب تا صبح عملیات میکنند