کد خبر: ۶۶۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳

انتقاد شدید خطیب جمعه خرامه از وضعیت حجاب در دانشگاه ها

خرامه شهر حضرت زهرا (س) است و این نام مسئولیت ما را بیشتر کرده است، حرمت ایام فاطمیه را نگه دارید و به احترام ایشان در این ایام مراسم جشن برپا نکنید.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام موفق قانعی امام جمعه موقت خرامه در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: سال جدید در راه است، این برای ما یک تلنگر است که علاوه بر خانه تکانی منزل، در عید نوروز خانه تکانی دل را فراموش نکنیم؛ نگاه کنیم که در سال گذشته چه کردیم و برای سال جدید چه برنامه ای داریم؛ خودمان را حسابرسی کنیم.

انتقاد شدید خطیب جمعه خرامه از وضعیت حجاب در دانشگاه ها

وی به تصمیمات و مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات همیشه راهگشا بوده و دست دشمنان را رو کرده است، ایشان فرمودند که ما مذاکرات دو مرحله ای را قبول نداریم، با تدابیر مقام معظم رهبری ما در تله دشمنان نیفتادیم.

حجت الاسلام قانعی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که نباید چشم امیدمان به آمریکای جنایتکار باشد، تنها راه نجات ما اقتصاد مقاومتی است، ما تا زمانی که از دینمان دست نکشیم آنها دست از سر ما بر نخواهند داشت.

امام جمعه موقت خرامه ضمن تحسین اقتدار سپاه در نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: رزمایش سپاه در تنگه هرمز جواب عملی به تهدیدهای آمریکاست، ایران به غربی ها گفت اگر بخواهیم برخورد کنیم اینگونه برخورد خواهیم کرد، این رزمایش جوابی قاطع به آنها بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه، انتساب نام حضرت زهرا (س) به این شهر را افتخاری بزرگ برشمرد و گفت: شهر ما شهر حضرت زهرا (س) است و این نام مسئولیت ما را بیشتر کرده است، حرمت ایام فاطمیه را نگه دارید و به احترام ایشان در این ایام مراسم جشن برپا نکنید.

وی در ادامه به وضعیت حجاب در دانشگاه های آزاد و پیام نور اشاره کرد و افزود: وضعیت حجاب در دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان نگران کننده است و در شان شهرستان خرامه نیست.

حجت الاسلام قانعی ادامه داد: دانشجویانی که برای تحصیل به این شهرستان می آیند لازم است عرف شهر را رعایت کنند؛ در بسیاری از دانشگاههای دنیا برای ظاهر دانشجویان در دانشگاه بعضاً قوانین سختگیرانه وجود دارد ولی در این شهرستان هیچ مراعاتی نمیشود و بسیاری از بسیجیان و متدینان شهرستان از این موضوع نگران و ناراحتند.

امام جمعه موقت خرامه خطاب به مسئولین شهرستان گفت: برای بدحجابی در دانشگاه آزاد و پیام نور چاره اندیشی کنید و این مشکل را حل کنید و نگذارید کار به جایی بکشد که بسیجیان و متدینین شهرستان متوسل به اقدام انقلابی شوند.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
0
.....وضعیت حجاب در دانشگاه های آزاد و پیام نور...... تيتر شما خيلي كلي است
ناشناس
United States of America
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
0
این تهاجم فرهنگی است و مختص به یک شهرستان نیست و تأثیر آن به خاطر ماهواره است و در همه دانشگاه ها رواج دارد از جمله پیام نور شیراز و آزاد... اما ای کاش راه حل هم داده می شد و فقط به حرف بسنده نمی شد از اینگونه صحبت ها زیاد شده اما فقط و فقط حرف بوده و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
0
اتفاقا" وضعیت پیام نور خرامه خیلی هم عالی است باید برید جاهای دیگر را ببینید.