کد خبر: ۶۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی فجر شهید سپاسی:

داور دیدار فردای ما برابر فولاد نوین اهواز باید با تجربه باشد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت:‌ داور دیدار ما برابرفولاد نوین اهواز باید با تجربه باشد چرا که این بازی از حساسیت زیادی در بالای جدول برخوردار است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه علی کلانتری در این رابطه اظهار داشت: در این دوره از لیگ دسته اول بر روی اشتباهات سهوی داوران 10 امتیاز از دست داده ایم و چندین بازیکن هم بر روی اشتباه سه کارته شدند.

وی از مسوولان فدراسیون فوتبال خواست با توجه با حساسیت مسابقات چه در بالا و چه در پایین جدول از داورانی استفاده شود که با سابقه باشند و تحت تاثیر شرایط ورزشگاه قرار نگیرند.


سرمربی تیم فجر افزود:‌ از انجا که دو تیم فولاد و فجر در بالای جدول قرار دارند و فوتبال روانی را به نمایش می گذارند قضاوت یک داور با تجربه بر جذابیت این گونه دیدارها خواهد افزود.


کلانتری درخصوص اخرین وضعیت تیمش هم گفت:‌ خوشبختانه روند رو به رشدی در چند بازی گذشته داشتیم و بازیکنان جوان ما خود را باور کردند و اینگونه شد که از انتهای جدول جدا و به رده سوم صعود نماییم.


وی اضافه کرد: تمام بازیکنان خود را برای دیدار با فولاد در اختیار داریم و سعی داریم با ارایه یک بازی خوب سه امتیازاین بازی را کسب کنیم.


دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و فولادنوین خوزستان از هفته 16 مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه 10 اسفند ماه در اهواز بر گزار می شود.


نظرات بینندگان