کد خبر: ۶۷۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

سهامداران معادن نی ریز با تجمع در مقابل فرمانداری: معادن ما را به غیر بومی ها ندهید!

جمعی از مردم شهرستان نی ریز صبح امروز (سه شنبه) با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار رسیدگی به بخش معدن این شهرستان شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صبح امروز بیش از 70 تن از مردم نی ریز با تجمع در مقابل فرمانداری نی ریز نسبت به واگذاری معادن این شهرستان به افراد غیر بومی هشدار دادند.

نبض نی ریز نوشت: تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهای «سرمایه گذاری غیربومی در صنایع معدنی= نابودی کلیه واحدهای معدنی » ،« سنگ های ضایعاتی ما مفت تولید نشده که رایگان از دست رود » و ... نسبت به واگذاری پروانه بهربرداری معادن نی ریز به افراد غیر بومی اعتراض کردند.

نماینده این اجتماع مردمی با بیان اینکه تجمع آنان یک تجمع اخلال آمیز نیست و یک اجتماع آرام و بدون خشونت است عنوان داشت: ما اینجا جمع شده ایم تا خواسته برحق خود را بیان کنیم و مسئولین بدانند، که انتقال پروانه بهره برداری معادن به افراد غیربومی باید حداقل با آگاهی و مشورت مردم  نی ریز و به ویژه سهامداران انجام می شد.

وی ادامه داد: ما اینجا جمع شده ایم تا اعلام کنیم که اداره صنعت، معدن و تجارت استان باید پاسخ منطقی به مردم دهد و در زمینه واگذاری هیچ اطلاعی به ما داده نشده است.

وی افزود: ما این خواسته خود را طی نامه های مختلف به گوش مسئولان رسانده ایم و از آن ها می خواهیم اگر قرار است معادن، واگذار شود، مردم شهرستان نی ریز در اولویت باشند.

نماینده تجمع کنندگان در پایان گفت: ما نظام، رهبر و کشورمان را دوست داریم. شهدا از ما هستند و رئیس جمهورمان را نیز دوست داریم. این یک مسئله صنفی است و نه سیاسی و ما خواستار توجه دولت تدبیر و امید و وزارت صنعت، معدن و تجارت به وضعیت معادن نی ریز هستیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
0
این حرکات با منافع ملی در تضاد است فردا خوزستانی ها همین حرف را بزنند چه می شود؟