کد خبر: ۶۷۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

6 سال معلمی بدون حقوق و 15 دقیقه خوابیدن زیر برف رکوردهای یک معلم نورآبادی + فیلم

در حال افزایش آمادگی ام تا در سال های آینده رکورد بالاتری را بزنم و در گینس ثبت کنم لذا در این راه از تمام مسئولین و رسانه ها خواستار همکاری هستم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سالار هوشیار فرهنگی بازنشسته ای است که توانست در روز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) 15 دقیقه در منطقه سردشت دشمن زیاری زیر برف بماند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.

این معلم امور تربیتی در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: از چندین سال پیش به دنبال زدن این رکورد بودم و همواره به ورزش صبحگاهی می پرداختم و راز موفقیتم در این کار ورزش بود. همواره سعی می کنم بدن خود را با شرایط سخت وفق بدهم حتی بدن من در مقابل گرما نیز طاقت دارد و گرمای شدید تابستان ممسنی برایم عادی است.

وی که پنجاه و ششمین سال زندگیش را می گذراند به دنبال زدن رکورد بالاتری است و گفت: در حال افزایش آمادگی ام تا در سال های آینده رکورد بالاتری را بزنم و در گینس ثبت کنم لذا در این راه از تمام مسئولین و رسانه ها خواستار همکاری هستم.

وی گفت: کمتر کسی توانسته رکوردی در برف بزند.

هوشیار که اصالتا فرزند محله ی توتستان شهر نورآباد ممسنی است عزمش را جزم کرده که اگر یک بار دیگر در منطقه برف سنگینی ببارد دوباره اقدام به چنین کاری کند.


در حالی که این روزها معلمان مشغول تحصن و تجمع برای افزایش حقوق هستند هوشیار می خواهد با خدمت کردن در آموزش و پرورش و آن هم بدون حقوق، رکورد جدیدی را هم در این زمینه بزند. حدود 6 سال است که او پس از بازنشستگی بدون حقوق همچنان در این آموزش و پرورش خدمت می کند. وی می گوید: پس از بازنشستگی تا کنون همچون یک معلم عادی مشغول به کار و خدمت هستم و سعی می کنم کارهای تاسیساتی و خدماتی آموزش و پرورش را به صورت رایگان انجام دهم. می خواهم تا جان در بدن دارم بدون دریافت حقوق در این نهاد آموزشی خدمت کنم و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت کنم.

هوشیار تصریح کرد: این کار من چیزی جز عشق و علاقه به آموزش و پرورش نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
استندری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
بنازمت سالار جان بااین رکوردت چه خبر از خداداد عزیز